5 razloga zašto vaša tvrtka mora imati web stranicu

Svaka mala, srednja ili velika tvrtka, bilo da radi globalno ili lokalno mora imati svoju web stranicu. Nije važno prodaje li online ili u fizičkoj trgovini, radi li se proizvodima ili uslugama, vaša tvrtka, obrt ili kako god zovete svoj biznis jednostavno mora imati web stranicu.

Imati web u 21. stoljeću nije ništa posebno. To je već odavno postalo osnovna stvar zdravog razuma kao na primjer osobna higijena. Jednostavno znamo da ruke treba prati. Ipak da se ne zaboravi, danas donosimo 5, po nama, najvažnijih razloga zašto je danas potrebno imati web stranicu.

1. Vaši kupci očekuju da imate web stranicu

Vaši potencijalni kupci očekuju da imate web stranicu. Ako je nemate vi, prodaju će vrlo vjerojatno ostvariti vaš konkurent koji je ima.

Vodič na početnike: Trebam web stranicu, kako započeti?

Danas, više od 89% kupaca svoje istraživanje započinje online, čak i ako planiraju svoju kupovinu obaviti u fizičkoj trgovini. Ljudi su jednostavno navikli prvo guglati. Ako vas nema na Googleu i ako nemate web stranicu potencijalni kupci vas neće pronaći. Neće ni znati za vas.

2. Pokazuje ozbiljnost, kredibilitet i pouzdanost tvrtke

Web stranica pokazuje vašu profesionalnost i želju da se istaknete, a ne da se skrivate od javnosti. To dokazuje kredibilitet i pouzdanost tvrtke. Ljudi žele raditi s pouzdanim ljudima i brandovima koji nemaju što skrivati i koji rado pokazuju ono čime se ponose - svojom tvrtkom.

Zamislite samo vaše promotivne materijale, brošure i posjetnice na kojima nema web stranice. Možda samo neki čudan telefonski broj ili još gore, Facebook stranica koju danas može imati svako dijete od par godina. Ulijeva li vam takva tvrtka povjerenje?

Najčešće takve tvrtke imaju svoje poslovne mailove koji završavaju sa @gmail.com, @hotmail.com ili nešto kao @zg.htnet.hr. Zvuči li vam to profesionalno ili bi radije da e-mail adresa izgleda nešto kao info@imetvrtke.hr?

3. Radi 24 sata dnevno 7 dana u tjednu

Tako je. Vaša web stranica je vaš najbolji zaposlenik. Radi 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu i besplatno promovira i prodaje vaše proizvode i usluge. Ne treba joj godišnji, ne uzima bolovanje, ne traži povišice i neće prvom prilikom pobjeći vašem konkurentu.

Naravno, malo preuveličavamo i cijenimo vrijednost svakog zaposlenika, ali web stranica je zaista tu, 365 dana u godini, i radi ono zbog čega je napravljena. Tu dolazimo do važne stvari. Kada radite web stranicu morate znati zašto je radite i koji je njen cilj. Ako to ne znate onda teško da će se taj cilj i ostvariti.

4. Možete se jednostavno i povoljno predstaviti cijelom svijetu

Sjeća li se itko još onih vremena kada su se radili veliki i skupi godišnji katalozi i brošure u kojima se predstavljala ponuda neke tvrtke. Ti promotivni materijali bi se onda tiskali u tisućama primjeraka od kojih bi većina završila u nekim zabačenim skladištima ili kao podmetači za kavu. Novac za izradu i tisak je bio ogroman i trebalo ga je pronaći svake godine. A zamislite još koliko bi skupe bile greške koje bi se pronašle u katalogu nakon što je već izašao iz tiska?

Danas, web stranicu platite jednom i imate je zauvijek. Naravno treba redovito ulagati u održavanje i ažuriranje sadržaja, ali taj trošak je neznatan u odnosu na reprint kataloga i brošura. Web stranica je vaša uvijek ažurna i uvijek točna digitalna brošura, koju uvijek imate u dovoljnom broju primjeraka da se predstavite čitavom svijetu uz vrlo mali trošak.

5. Saznajte što vaši kupci žele bez da ih pitate

Jednom kada napravite web stranicu za vaš biznis, dobiti ćete pristup fantastičnim analitičkim alatima koji će vam omogućiti da saznate što vaši potencijalni kupci misle i rade kada kupuju vaš proizvod.

Alati poput Google Analytics i Search Console, potpuno besplatno daju uvid u što vaši potencijalni kupci guglaju, koje sadržaje na vašem webu čitaju, što traže i što ih zanima. Jednom kada znate takve informacije, lako je prilagoditi vaše marketinške aktivnosti i poruke onome što ljudi žele vidjeti.

Danas su dostupne nove metode koje smanjuju početnu cijenu ulaganja i ubrzavaju sami proces izrade web stranica. Saznajte više o Website as a Service (web stranica kao pretplata).

Ako redovito perete ruke i treba vam web stranica
Javite nam se
Najnovije teme
crossmenu