Što web stranica restorana treba imati: ključni elementi i najbolje prakse

Dobro osmišljena i informativna web stranica ključna je za bilo koju tvrtku, uključujući i restorane i druge ugostiteljske objekte.

Osim u privlačenju više gostiju, web stranica restorana može poslužiti u detaljnom informiranju o vrstama jela i načinu pripreme hrane. Možete istaknuti svoje najbolje specijalitete i posebnosti koje vaš restoran ističu od drugih sličnih restorana.

U ovom blogu ćemo nabrojati ključne elemente i funkcionalnosti te najbolje prakse za web stranice restorana koja će raditi sve to.

Ključni elementi web stranice restorana

Jelovnik / Menu

Možemo se složiti da ljudi dolaze u restorane kako bi se družili uz konzumaciju obroka. S toga, možemo reći da je jelovnik jedna od najvažnijih informacija na web stranici restorana, a koja se često zanemaruje ili skriva od očiju posjetitelja.

Obavezno je uključiti cjelokupnu ponudu jela i pića kako bi gosti mogli donijeti informiranu odluku o tome što žele naručiti, ali ih i privući da probaju nešto novo.

Jelovnik mora sadržavati aktualne informacije s nazivima jela, namjernicama koje se koriste te cijenom.

Obavezno je uključiti cjelokupnu ponudu jela i pića kako bi gosti mogli donijeti informiranu odluku o tome što žele naručiti, ali ih i privući da probaju nešto novo.

Čak i ako se jelovnik mijenja na češćoj bazi, kvalitetnim web stručnjacima nije problem napraviti jednostavno rješenje za svakodnevno ažuriranje jelovnika od strane i slabije informatički pismenih osoba.

Nemojte samo objaviti sliku ili PDF dokument s jelovnikom jer korisnicima na mobilnim uređajima znatno otežavate čitanje.

Lokacija i kontakt informacije

Obavezno jasno navedite adresu, broj telefona (ili drugi željeni oblik komunikacije) te točno radno vrijeme na web stranici restorana.

Ove informacije trebaju biti lako dostupne i vidljive, po mogućnosti na naslovnoj stranici ili u podnožju web stranice.

Također, možete uključiti mapu i upute kako bi gosti lakše pronašli restoran.

O nama / Ljudi iza restorana

Ovaj dio web stranice restorana može pružiti osnovne informacije o povijesti i vrijednostima vašeg restorana.

Istaknite ponovno vlastitu viziju kuhanja, preporučena jela i jedinstveno iskustvo koje će doživjeti vaši gosti.

Web stranica bi trebala imati i informacije o najvažnijim ljudima restorana kao što su chef, sommelier i vlasnik.

Ovaj odjeljak može pomoći u izgradnji povjerenja i vjerodostojnosti s potencijalnim gostima te vaš restoran učiniti više privlačnijim i atraktivnijim.

Recenzije i izjave zadovoljnih kupaca

Istaknite nekoliko izjava važnijih gostiju. Uključivanje recenzija zadovoljnih kupaca može pomoći u izgradnji povjerenja.

Također možete istaknuti svoje ocjene s drugih stranica kao što su Google Business profil, Facebook ili TripAdvisor i postaviti poveznicu do više recenzija.

Online rezervacija i narudžba

Kontakt podaci putem kojih će vas potencijalni gosti kontaktirati su, kao što smo već naveli, obavezni. Također možete imati i online obrazac za rezervacije koji može sadržavati informacije poput željenog vremena i broja gostiju.

Online rezervacije povećat će zadovoljstvo vaših gostiju zbog izbjegavanja redova i čekanja, a vama mogu pomoći u učinkovitijem upravljanju kapacitetom sjedenja u restoranu.

Ako se odlučite za dostavu hrane, povezivanje s popularnim platformama za online narudžbe može povećati prodaju i smanjiti vrijeme čekanja.

Najbolje prakse za web stranice restorana

Responzivni dizajn

Sve moderne web stranice pa tako i one za restorane moraju biti prilagođene za kvalitetan pregled na svim mobilnim uređajima.

Današnji kupci većinom koriste mobilne uređaje za pretraživanje interneta pa responzivni dizajn može poboljšati korisničko iskustvo i olakšati korisnicima navigaciju i interakciju s vašom web stranicom.

Visokokvalitetne fotografije

Visokokvalitetne fotografije su must-have web sadržaj. I to uključuje fotografije hrane, interijera i eksterijera te kompletne atmosfere vašeg restorana.

Visokokvalitetne fotografije su must-have web sadržaj za restorane.

Pazite da koristite profesionalne fotografije koje točno predstavljaju vaše jela te odražavaju stil i viziju vašeg restorana.

Poveznice na društvene medije

Kao što smo već rekli, fotografija je jako važan faktor promociji restorana. Vizualne društvene mreže poput Instagrama mogu pomoći u privlačenju novih gostiju i atraktivnom prezentiranju jela.

Osigurajte da istaknete i povežete sve svoje profile na društvenim mrežama na vašoj vlastitoj web stranici..

Optimizacija SEO-a

Optimizacija web stranice za tražilice može poboljšati vidljivost restorana i privući više organskog prometa.

Pazite da uključite relevantne ključne riječi na web stranici restorana, posebno u naslovima i opisima koji će se prikazivati korisnicima koji na Googleu pretražuju restorane.

Redovito održavanje

Održavanje web stranice za restorane je vrlo važno kako bi se osigurala točnost svih informacija i funkcionalnost web stranice.

To uključuje ažuriranje dnevnih jelovnika i cijena, kao i ispravnost svih ostalih informacija na webu.

Uz to, održavanje web stranice uključuje i nadzor nad performansama web stranice i ispravnog rada online rezervacija i narudžbi hrane.

Kvalitetno izrađena i informativna web stranica može biti ključan alat za isticanje restorana i privlačenje novih gostiju.

Uključivanjem ključnih elemenata poput jasno čitljivog i detaljnog jelovnika s cijenama, online rezervacija, lokacije i kontaktnih podataka, isticanje svoje jedinstvene vizije te recenzija, možete pružiti izvrsno korisničko iskustvo, izdvojiti se od konkurencije te privući više gostiju.

Danas su dostupne nove metode koje smanjuju početnu cijenu ulaganja i ubrzavaju sami proces izrade web stranica. Saznajte više o Website as a Service (web stranica kao pretplata).

Ako trebate pomoć oko izrade web stranice za vaš restoran
Javite nam se
Najnovije teme
crossmenu