Dizajn i izrada web stranice za OPG
Web

Dizajn i izrada web stranice za OPG

Obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo Sinovčić dolazi iz malog mjesta Mirca na otoku Braču i proizvodi male, ali vrhunske količine ekstra djevičanskog maslinovog ulja.

ZADATAK

S obzirom da je OPG odlučio uvesti uslugu prodaje i besplatne dostave svojih proizvoda za grad Zagreb bilo je potrebno izgraditi kompletni vizualni identitet brenda te web odnosno marketing i prodajnu strategiju.

Rješenje

Razvili smo prilagođenu web stranicu za obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo koje se bavi proizvodnjom i prodajom maslinovog ulja kako bismo predstavili njihove proizvode i poboljšali njihovu online prisutnost.

Stvorena je vizualno privlačna web stranicu s intuitivnim dizajnom koje ističe jedinstvene karakteristike maslinovog ulja, kao i priču i naslijeđe obitelji.

Također smo implementirali formular za jednostavnu narudžbu i kupovinu proizvoda putem weba, uz različite opcije dostave. 

Kao rezultat toga, vidi se porast prometa na web stranici što rezultira dosezanju šire publike te povećanjem prodaje.

Proces razvoja web stranice za obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo:

  1. Planiranje i istraživanje: Prvi korak bio je postavljanje ciljeva web stranice u vidu povećanja prodaje maslinovog ulja novim korisnicima s fokusom na najveće tržište - grad Zagreb. Analizirano je tržište i potrebe ciljne publike te smo prema tim saznanjima postavili čitavi projekt.
  2. Dizajn i razvoj: Nakon što je postavljen cilj, krenuli smo u osmišljavanje stranice kako vizualno tako i sa strane arhitekture same stranice kako bi definirali koji su nam sadržaji i funkcionalnosti potrebne za ostvarivanje cilja.
  3. Stvaranje sadržaja: Paralelno s dizajniranjem, radilo se na stvaranju zanimljivog i informativnog sadržaja za web stranicu. To uključuje pisanje tekstova, prikupljanje i uređivanje fotografija te drugog multimedijalnog sadržaja.
  4. Osmišljavanje sustava naručivanja: Kako bi kupcima olakšali kupovinu, napravili smo jednostavan formular za naručivanje u kojem se mogu odabrati količine te željeno vrijeme i način dostave.
  5. Testiranje: Prije lansiranja web stranice bilo je važno temeljito je testirati sve značajke web stranice, te osigurati da neometano radi na različitim uređajima.
  6. Lansiranje i održavanje: Na kraju, web stranica je pokrenuta, te je nastavljeno održavanje koje uključuje i redovite nadogradnje, kreiranje novih sadržaja i optimizaciju postojećih.
Web za obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo koje se bavi proizvodnjom i prodajom maslinovog ulja
crossmenu