Dizajn i izrada weba za turistički brand
Web

Dizajn i izrada weba za turističku destinaciju

#MyIslandBrac je web stranica koja prezentira najbolje s otoka Brača. Namijenjena je svim turistima i posjetiteljima otoka koji traže lokalne savjete o destinacijama, plažama, atrakcijama, događanjima i svim drugim turističkim objektima na Braču.

ZADATAK

#MyIslandBrac je passion projekt naše agencije. Baras Marketing svoje korjene vuče s otoka Brača i oduvijek smo htjeli svoje znanje iz turizma i digitalnog marketinga pokloniti svome otoku. Kao i svaki passion projekt sami sebi postajete najzahtjevniji klijent koji želi svaku sitnicu dovesti do savršenstva.

Rješenje

Razvili smo sveobuhvatno web rješenje za turističku destinaciju kako bismo poboljšali njihovu online prisutnost i privukli više posjetitelja.

Izrađena je vizualno privlačna i moderna web stranica na engleskom jeziku s intuitivnom navigacijom i privlačnim sadržajem koji prikazuje jedinstvene značajke i atrakcije otoka Brača.

Posebnost web stranice je u kategorijama odnosno vrstama putovanja pa u samo jednom kliku najbolje savjete za sebe mogu pronaći obitelji s djecom, mladi željni zabave, seniori, vlasnici pasa, zaljubljenici u hranu, kulturu, povijest ili prirodu.

Kao rezultat toga, vidimo značajan porast prometa na web stranici i različitih upita turista, što je dovelo do porasta interesa za destinacijom te zadovoljstvom turista s dostupnim informacijama.

Proces razvoja web stranice turističke destinacije:

  1. Planiranje i istraživanje: Prvi korak bio je razumijevanje ciljeva za web stranicu. Tu uključuje analizu ciljane publike, tržišta odnosno sličnih web stranica te poslovnih ciljeva postavljenih u projektu.
  2. Dizajn i razvoj: Nakon što su utvrđeni ciljevi, sljedeći korak bio je dizajn web stranice. To je uključivalo stvaranje arhitekture i prvih skica kako bi se vizualizirao budući izgled i dizajn.
  3. Stvaranje sadržaja: Paralelno s dizajniranjem, radilo se na stvaranju zanimljivog i informativnog sadržaja za web stranicu. To uključuje pisanje tekstova, prikupljanje i uređivanje fotografija te drugog multimedijalnog sadržaja.
  4. Testiranje: Prije lansiranja web stranice bilo je važno temeljito je testirati funkcionalnost, upotrebljivost i performanse. To je uključivalo pronalaženje i rješavanje bilo kakvih grešaka ili problema, te osiguravanje da web stranica besprijekorno radi na različitim uređajima i platformama.
  5. Lansiranje i održavanje: Na kraju, web stranica je pokrenuta, te je nastavljeno održavanje kako bi se osigurala nesmetana funkcionalnost te pozitivno iskustvo korisnicima. Održavanje uključuje i redovite nadogradnje, kreiranje novih sadržaja i optimizaciju postojećih.
Web stranica za turističku destinaciju
crossmenu