Online oglašavanje za stomatološku ordinaciju
Online oglašavanje

Online oglašavanje za stomatološku ordinaciju

Esthetic Dental Center je u vrijeme početka suradnje bio manja stomatološka ordinacija u Zagrebu. Danas, u novom modernom prostoru pružaju kompletnu uslugu prevencije, liječenja i rehabilitacije usne šupljine.

ZADATAK

Izraditi strategiju oglašavanja na društvenim mrežama i tražilici Google u cilju povećanja broja potencijalnih upita i novih klijenata.

Rješenje

Za stomatološku ordinaciju EDC smo kreirali strategiju oglašavanja i upravljali kampanjama.

Naša agencija je osmislila i provodila oglašavanje na različitim platformama kako bi privukli nove pacijente u njihovu ordinaciju.

Analizirali smo njihovu ciljanu publiku, odabrali kanale kao što su Google Search i društvene mreže te ciljane oglase kako bi maksimizirali njihov ROI.

Redovno smo pratili i optimizirali kampanju kako bismo osigurali najbolje moguće rezultate.

Poduzeti koraci:

  1. Izrada strategije online oglašavanja
    Napravljena je analiza tržišta, konkurencije i ciljne skupine kako bi se definirali najbolji kanali za digitalno oglašavanje.
  2. Postavljanje mjerljivih ciljeva
    Definirani su poslovni i marketinški ciljevi oglašavanja te su postavljeni alati za praćenje uspješnosti online kampanja.
  3. Kreiranje oglasa i postavljanje kampanja
    Postavljena je cjelogodišnja (always on) kampanja na tražilici koja je ciljala relevantne ključne riječi korisnika koji su aktivno tražili stomatološke usluge, a povremeno su korišteni i drugi kanali oglašavanja (drušvene mreže, YouTube, sponzorirani članci, display oglasi i sl.).
  4. Monitoring i optimizacija
    Rezultati oglašavanje se prate, analiziraju i optimiziraju na dnevnoj razini prema postavljenim ciljevima.
crossmenu