Upravljanje društvenim mrežama za polikliniku
Društvene mreže

Upravljanje društvenim mrežama za polikliniku

KLIJENT:
Visodent

Visodent je poliklinika za dentalnu medicinu i estetiku lica s lokacijama u Zagrebu i Splitu. Specijalizirani su za dentalnu implantologiju, protetiku, parodontologiju, ortodonciju te liječenje oralnih bolesti i estetiku lica.

ZADATAK

Upravljanje Facebook i Instagram profilom za polikliniku s ciljem jačanja branda, educiranja potencijalnih klijenata te generiranju upita vezanih dostupne usluge.

Zadatak je bio postaviti jasnu strategiju nastupa na društvenim mrežama te svakodnevno operativno voditi profile kroz osmišljavanje i postavljanje objava.

Rješenje
Za polikliniku Visodnet smo kreirali strategiju promocije na društvenim mrežama i operativno upravljali svim profilima kako bi povećali njihovu prisutnost na mreži i poboljšali povezanost s klijentima.

Radili smo na kreiranju sadržaja za Facebook i Instagram, uključujući slike i opise usluga, promotivne ponude, te činili sve kako bi sadržaj bio relevantan i zanimljiv za klijente.

Uz to, pratili smo performanse i analizirali publiku kako bismo prilagodili sadržaj i strategiju u skladu s potrebama i interesima publike.

Kroz naš rad na upravljanju društvenim mrežama, uspjeli smo privući nove klijente, poboljšati interakciju s postojećim klijentima i povećati svijest o brandu poliklinike..

  1. Strategija promocije na društvenim mrežama
    Napravljena je analiza tržišta kroz pregled konkurencije te ciljne skupine klijenata te su definirani glavni ciljevi: jačanje prepoznatljivosti branda poliklinike Visodent i osobnog branda zaposlenika kao vodećih stručnjaka na svome području, edukacija klijenata o važnosti dentalnog zdravlja i mogućnostima estetskih zahvata te generiranje novih klijenata
  2. Definiranje objava
    Definirani su 4 tipa objava koje će se koristiti u komunikaciji: dijeljenje znanja zaposlenih stručnjaka, promocija kvalitete usluga kroz iskustva postojećih klijenata, motivacija za brigu o vlastitom zdravlju i prodajne aktivnosti.
  3. Kreiranje kalendara objava
    Kalendar objava sadrži unaprijed planirane i dogovorene objave po tjednima i prema željenim promotivnim aktivnostima poliklinike.
  4. Postavljanje objava i praćenje rezultata
    Praćenjem rezultata postiže se pronalaženje optimalnog broja objava koji su osiguravali najveći doseg, angažman korisnika i postavljene ciljeve.
Za polikliniku Visodnet smo kreirali strategiju promocije na društvenim mrežama i operativno upravljali svim profilima kako bi povećali njihovu prisutnost na mreži i poboljšali povezanost s klijentima.
crossmenu