Brand strategija je dokument koji se nadovezuje na poslovni plan tvrtke i govori nam tko je zapravo tvrtka i proizvod koji će kupci vidjeti na tržištu.
Brand nisu samo boje i logotip već on određuje čitavo pozicioniranje na tržištu. Brand strategija će biti misao vodilja svaki put kada vaša tvrtka dođe pred određenu prepreku ili dođe u potrebu za novom fazom razvoja. To će biti ona glavna ideja i poruka koju želite da vaši kupci pamte i na spomen vašeg imena.
Marketing strategija se više okreće načinima kako ćemo plasirati poruku branda našim ciljnim korisnicima na tržištu.
Kada se radi o generalnoj marketing strategiji ona će obuhvaćati sve kanale i načine putem kojih možemo doći do potencijalnog kupca.
Cilj marketing strategije je maksimizirati efekt promocije i osiguravanje optimalni omjer uloženog i dobivenog.
Za razliku od glavne marketing strategije koja može biti opsežan dokument, strategija oglašavanja fokusira se samo na one kanale gdje plaćenim oglasima dolazimo do naših ciljnih kupaca.
Društvene mreže postale su veliki dio digitalnog marketinga. Njihov rastući broj i popularnost zahtijevaju posebnu pažnju svakog branda, tvrtke ili proizvoda.
Učinkovita strategija za nastup na društvenim mrežama uzeti će u obzir vaš proizvod, potencijalne kupce, tržišne trendove i konkurenciju.
SEO strategija se odnosi na niz aktivnosti i postupaka koje je potrebno primijeniti kako bi naša web stranica povećala broj posjeta putem tražilica.
Web posjete koje dolaze putem tražilice su najvrjednije posjete jer nam dovode visoko zainteresirane korisnike - besplatno. SEO strategija će nam pomoći optimizirati postojeće i nove sadržaje te čitavu web stranicu za tražilice i te korisnike.
Standardna istraživanja tržišta koriste različite upitnike koje kupci popunjavaju često ni ne razmišljajući o odgovorima ili davajući najracionalnije moguće odgovore.
Međutim, sve više istraživanja govori o tome da se kupci ne ponašaju racionalno, već svoje odluke temelje na emocijama i drugim neracionalnim faktorima.
Digitalni marketing, s druge strane je mjerljiv proces. Online alati koje svakodnevno koristimo pružaju nam uvid u stvarno ponašanje kupaca i prodavača na tržištu. Znamo što pretražuju, što vole, koji su im interesi i kako se ponašaju u digitalnom svijetu.
Sve te podatke možemo iskoristiti kako bi kreirali stvarne informacije o tržištu i trendovima koje će nam pomoći u ostvarivanju poslovnih ciljeva.
Kada imate sve ove podatke ispred sebe lako je iz njih kreirati vrijedne analize, informacije i savjete.
Strateško marketinško savjetovanje će vam dati niz koraka koje je potrebno odraditi kako bi vaša tvrtka poboljšala svoj nastup na digitalnim kanalima u svrhu povećanja zadovoljstva kupaca i povećanja prodaje.
Naše savjetovanje se usredotočava na najveće bolne točke i načine kako ih najbrže ukloniti. Na vama je samo da te savjete pretvorite u akciju!
Marketinška strategija je dokument koja sumira dugoročni plan za postizanje poslovnih ciljeva tvrtke.
Pomoću marketing strategije definiramo potrebe kupca, stvaramo jasnu i održivu konkurentsku prednost te pozicioniramo tvrtku na tržištu.
Sve informacije uspješne marketing strategije dobivene su iz istraživanja tržišta i pomažu nam u definiranju proizvoda, cijena i načina promocije.
Dvije osnovne vrste marketing strategija su B2B (business to business) i B2C (business to consumer).
U današnjem digitalnom dobu došlo je do potrebe različitih digitalnih strategija koje uključuju strategiju oglašavanja, SEO strategiju, web strategiju, content strategiju, social media strategiju i druge. Te podstrategije glavne marketing strategije fokusirane su na različita marketing područja.
Svim marketing strategijama zajedničko je nekoliko ključnih dijelova.
Prije svega marketing strategija mora definirati tko je naša ciljna publika odnosno tko su te persone kojima ćemo se obraćati u našim promotivnim aktivnostima.
Analiza konkurencije pomoći će nam istražiti brendove i proizvode koji su izravna prijetnja našem biznisu.
Marketing strategija mora definirati i sadržaj odnosno ključne poruke koje ćemo komunicirati našoj ciljnoj publici.
Za kraj, kako bi mogli pratiti uspješnost svih aktivnosti, potrebno je definirati mjerljive ciljeve i načine na koji će se mjeriti i pratiti uspješnost marketinga.
Postojanje, ali i dosljedna provedba marketing strategija ključna je za uspjeh svakog poslovanja.
Dobra marketing strategija pomaže tvrtkama da identificiraju svoje najbolje kupce, ali i da razumiju potrebe svoje ciljne skupine.
Uz dobru strategiju poznat je smjer u kojem idemo, aktivnosti koje poduzimamo te kako mjerimo uspješnost svih marketing aktivnosti.
Ona nam odgovara na pitanja zašto radimo određene aktivnosti, tko je naša ciljna publika, kakvo je stanje na tržištu, s kojim porukama ćemo se obraćati tom tržištu te što definira uspjeh i kako ćemo ga mjeriti.
Marketing plan je detaljni plan kampanja, budžeta i svih ostalih aktivnosti kojima ćete ostvariti ciljeve zacrtane u vašoj strategiji.
Strategija odgovara na pitanje "zašto", dok plan odgovara na pitanje "kako" ćete učiniti određene marketing aktivnosti.
Bez kvalitetne strategije nema dobrog plana i provedbe, a bez plana nema ni ostvarivanja ciljeva zadanih u strategiji.
Nekada su marketing strategije bile opsežni dokumenti koji su razmatrali periode i do 10 godina u budućnost. Takve strategije su iziskivale puno vremena i novaca.
Danas su te strategije bitno jezgrovitije i fokusiraju se na periode do maksimalno 5 godina s time da se svake godine revidiraju i nadopunjavaju.
Samim time, a i s pojavom mnoštva online alata koji pomažu u izradi kvalitetne strategije, smanjili su se i troškovi izrade marketing strategije koju u Baras Marketingu možete dobiti već od 2.900 kn.