Nakon što je osmišljen tekst oglasa potrebno je tu poruku staviti u odgovarajuće vizualne formate.
Vizualni izgled oglasa je važan zbog toga što mora odgovarati brendu, poruci koju prenosi, ali i mediju i osobi kojoj je namijenjen.
Online oglašavanje ima veliku prednost u tome što se svaki oglas može brzo testirati i popraviti ako naša publika ne reagira na njega. Zlatno je pravilo pripremiti nekoliko različitih verzija kako bi odmah testirali koji od njih će imati najbolje rezultate.
Prateći rezultate i radeći promjene koje trebaju poboljšati rezultate oglašavanja zapravo radimo optimizaciju kampanja.
Optimizacija se najbolje opisuje kao niz aktivnosti testiranja i učenja. Svaka kampanja, premda se radilo o istom proizvodu s istim oglasima, dati će svoje, različite rezultate.
Baš zbog toga potrebno je testirati, mijenjati i fokusirati budžet na ono što trenutačno daje najbolji rezultat.
Naše iskustvo u oglašavanju se gradi već više od 14 godina. Radili smo uspješne kampanje za različite industrije, a naši klijenti imaju ostvaruju značajne rezultate kroz suradnju s nama. Pogledajte njihove primjere na linku.
Pratimo ključne pokazatelje uspjeha (KPI) kao što su stopa konverzije, povrat ulaganja (ROI), angažman publike i druge relevantne podatke. A najvažniji nam je klijentov feedback i podatci o prodaji. Redovito izvještavamo o rezultatima i prilagođavamo kampanje prema potrebi.
Prilagođavamo strategiju oglašavanja prema ciljevima klijenta i ciljanoj publici. Ne preferiramo ni jednu platformu već samo gledamo da efikasno upravljamo vašim budžetom i postižemo maksimalne vrijednosti za uloženi novac.
Razvijamo personalizirane strategije oglašavanja koje odražavaju specifične ciljeve, vrijednosti i ton vašeg brenda. Suradnja s vama omogućuje nam bolje razumijevanje vaše industrije i publike. Saznajte kako izgleda naš proces rada na linku.
Nažalost, jednostavno pitanje koliko košta oglašavanje na internetu često dovodi do mnogo zbunjujućih odgovora, a najpošteniji odgovor glasi - ovisi.
Ako na početku kampanje postavimo strategiju i ciljeve onda budžet ovisi o tim ciljevima. Što su oni viši to sasvim sigurno treba i veći budžet za njihovo dostizanje.
Digitalni oglasi se mogu pokrenuti već i za nekoliko desetaka eura mjesečno, ali onda treba postaviti realne ciljeve i rezultate koje možemo očekivati za taj budžet.
Za pokretanje digitalnih oglasa nije potrebno puno toga. Najosnovnije je postojanje web stranice ili nekog drugog online mjesta koje će biti odredišna stranica naše kampanje.
Odredišna stranica može biti i Facebook ili Instagram profil, video na YouTubeu pa čak i pdf dokument koji je objavljen online.
Sve ostalo za online kampanju može vam pripremiti vaša full service digitalna agencija.