Online oglašavanje i internet marketing

Ciljano digitalno oglašavanje koje povećava vašu prodaju

Naši klijenti su u potpunosti fokusirani na svoj biznis dok mi brinemo o cijelom procesu online oglašavanja. Od ideje do provedbe naš zadatak je konstantno optimiziranje u svrhu povećanja vašeg profita.
Što radimo?

Osmišljvanje oglasa

Uspješan oglas počinje istraživanjem i copywritingom. Bez obzira o kojem se formatu oglasa radi ono što nas privlači u njemu je poruka, tekst koji nam komunicira taj oglas.

Dobar oglas će nam jednostavno, efektno i brzo prenijeti prednosti proizvoda kojeg oglašava. Dobar oglas će nam se urezati u pamćenje, loš ćemo zaboraviti nekoliko trenutaka kasnije.

Osmišljavanje oglasa je proces istraživanja proizvoda i potencijalnih kupaca te pronalaženja zajedničkih osobina koje ih mogu emocionalno povezati.

Osmišljvanje oglasa
Dizajn oglasa

Dizajn oglasa

Nakon što je osmišljen tekst oglasa potrebno je tu poruku staviti u odgovarajuće vizualne formate.

Vizualni izgled oglasa je važan zbog toga što mora odgovarati brendu, poruci koju prenosi, ali i mediju i osobi kojoj je namijenjen.

Online oglašavanje ima veliku prednost u tome što se svaki oglas može brzo testirati i popraviti ako naša publika ne reagira na njega. Zlatno je pravilo pripremiti nekoliko različitih verzija kako bi odmah testirali koji od njih će imati najbolje rezultate.

Postavljanje KPI’s

Svaki iskusni marketing stručnjak moći će vam postaviti jednostavne i mjerljive rezultate koje planira ostvariti oglašavanjem. Nekad se ti rezultati ne mogu odmah procijeniti, ali svakako s vremenom i prikupljanjem podataka o prošlim kampanjama i aktivnostima može se procijeniti i učinak na prodaju.

Ovisno o tipu oglašavanja i mediju kojeg ćete koristiti za plasiranje svojih oglasa, pokazatelji uspješnosti mogu biti različiti, no prvi cilj većine online oglasa bi trebao biti posjet web stranici.

Web stranica je vaš online izlog, a ako imate i web shop onda je to i vaše direktno mjesto prodaje unutar koje možemo točno pratiti ponašanje svakog posjetitelja.

Postavljanje KPI’s
Google oglašavanje

Google oglašavanje

Google oglašavanje se u suštini odnosi na dva tipa oglasa. Tekstualni oglasi koji se aktiviraju na tražilici u trenutku kada korisnik pretražuje pojam za koji želimo da se naš oglas prikazuje te slikovni oglas koji se prikazuju na raznim web portalima i stranicama dok korisnici čitaju vijesti i druge sadržaje.

Google oglasi su učinkoviti zbog brojnih informacija koje Google zna o svakom svojem korisniku. Te informacije on koristi kako bi nama oglašivačima omogućio preciznije targetiranje, a korisnicima, kako bi prikazao oglase proizvoda za koje su iskazali interes.

Facebook oglašavanje

Facebook oglasi kao i Google imaju veliku učinkovitost zbog velikog broja podataka koje ta društvena mreža zna o nama.

Za razliku od Googla, Facebook ima znatno veći izbor video i slikovnih oglasa te je potrebno imati otvorenu Facebook stranicu kako bi se oglašavanje moglo povezati s njom.

U neka dobra stara vremena, Facebook oglasi su se većinom koristili da bi povećali broj fanova. Danas taj broj znači malo ili ništa, a oglašavanje je potrebno usmjeriti u objave koje svakodnevno postavljate na svojoj Facebook stranici.

Facebook oglašavanje
Instagram oglašavanje

Instagram oglašavanje

Zbog svoje povezanosti s Facebookom, oglašavanje na Instagramu ima brojne sličnosti, ali i neke sitne razlike u formatima oglasa.

S obzirom na specifičnost ove društvene mreže koja se fokusira na vizualno, potrebno je veliku pažnju obratiti izgledu oglasa. Općenito je pravilo kako na Instagramu bolje prolaze oglasi koji ne izgledaju kao klasični oglasi već su sličniji standardnim objavama.

Poželjno je imati otvorenu Instagram stranicu, ali moguće je oglašavanje i ako imate samo poslovnu Facebook stranicu.

LinkedIn oglašavanje

LinkedIn kao i Facebook skuplja podatke o svojim korisnicima koje oglašivači mogu koristiti za bolje targetiranje ciljne publike.

Specifičnosti ove poslovno orijentirane društvene mreže, daju i neke specifične prednosti kod targetiranja. Tako možemo targetirati osobe po obrazovanju, industriji u kojoj rade ili po funkciji koju obavljaju unutar tvrtke.

Za oglašavanje na LinkedInu također je potrebno imati otvorenu poslovnu stranicu tvrtke.

LinkedIn oglašavanje
Nativno oglašavanje

Nativno oglašavanje

Najbolji opis nativnog oglasa je oglas koji ne sliči na oglas. I to je jedna od njegovih najvećih prednosti.

Nativni oglas može biti plaćeni članak na nekom portalu ili bilo kakav plaćeni sadržaj koji izgleda kao i ostali (nativni) sadržaji oko njega.

Često, nativni oglas nema direktnu prodajnu poruku već sadrži informacije koje educiraju i informiraju potencijalne kupce tek suptilno spominjući brend koji će omogućiti rješavanje njihovog problema.

U online svijetu, kada korisnici postaju iritirani količinom oglasa, nativno oglašavanje pokazuje još jednu svoju prednost - neprimjetnost.

Video oglašavanje

Jednostavno i kratko, uzalud vam vaši lijepi video materijali ako ne uložite u njihov marketing i stavite ih pred ciljnu publiku.

Video sadržaj koji je prilagođen online i mobile konzumiranju sadržaja, može biti učinkovit alat u promociji vaših proizvoda i usluga.

Danas se video putem oglasa može plasirati na različite platforme od kojih svakako treba istaknuti društvene mreže i YouTube.

Video oglašavanje
Remarketing

Remarketing

Sjećate se onih situacija kada ste posjetili neku web stranicu i onda su vas neko vrijeme na internetu pratili oglasi te kompanije? To je remarketing.

Prateći ponašanje posjetitelja na svojim web stranicama možete segmentirati one koji su stvarno zainteresirani za ono što nudite. Ako to ne kupe odmah, takve korisnike je moguće remarketing oglasima potaknuti da se vrate i obave kupovinu.

Kada se pravilno koristi, remarketing kao marketing taktika daje odlične rezultate i povećava prodaju čak i kroz dodatnu prodaju povezanih ili sličnih proizvoda (up selling i cross selling).

Upravljanje oglasima i praćenje rezultata

Za razliku od klasičnog oglašavanja, u digitalnom marketingu pravi posao kreće onog trenutka kada se oglašavanje postavi i kampanja krene. Iako neki baš tada uzmu mali odmor.

Online oglasi u realnom vremenu pokazuju opsežne statistike i rezultate koje će vam svaki pravi marketing stručnjak moći pratiti i prevesti u korisne poslovne informacije.

Te informacije koristimo da bi onda opet u realnom vremenu radili promjene koje će poboljšati vaš ROI.

Saznaj više
Upravljanje oglasima i praćenje rezultata
Optimizacija kampanja

Optimizacija kampanja

Prateći rezultate i radeći promjene koje trebaju poboljšati rezultate oglašavanja zapravo radimo optimizaciju kampanja.

Optimizacija se najbolje opisuje kao niz aktivnosti testiranja i učenja. Svaka kampanja, premda  se radilo o istom proizvodu s istim oglasima, dati će svoje, različite rezultate.

Baš zbog toga potrebno je testirati, mijenjati i fokusirati budžet na ono što trenutačno daje najbolji rezultat.

Što možete očekivati

Povećanje prodaje

Naš jedini cilj je konkretan povrat ulaganja kroz povećanje prodaje proizvoda ili usluga branda kojeg oglašavamo.

Optimizacija marketing budžeta

Ne razbacujemo se vašim novcima. Efikasno upravljamo vašim budžetom i postižemo maksimalne vrijednosti za uloženi novac.

Dosezanje ciljane publike

Vaša marketing poruka će dosegnuti pravu publiku i potaknuti ih na akciju. Gradimo brand, jačamo svijest i povećavamo prodaju.

Što kažu o nama

Nikola P.
vlasnik poliklinike Visodent
Baras Marketing je za našu stomatološku ordinaciju radio online oglašavanje. Povrat uloženog smo dobili i prije nego smo očekivali. Nakon toga smo ih angažirali za sve naše aktivnosti digitalnog marketinga.
Damjan B.
vlasnik putničke agencije Kufer Travel
Iznimno dobri rezultati s oglašavanjem naših turističkih ponuda i paketa na društvenim mrežama.

Što dobivate

Stručnost i iskustvo

Koristimo samo testirane i dokazane marketing taktike koji garantirano donose rezultate.

Rezultati vidljivi već u 30 dana

Prvi rezultati oglašavanja biti će vidljivi već nakon mjesec dana.

Personalizirani pristup

Pristupamo svakom biznisu gledajući njihove specifične ciljeve, industriju i ciljanu publiku.

FAQ

Koliko iskustva imate u području online oglašavanja i koje su vaše reference?

Naše iskustvo u oglašavanju se gradi već više od 14 godina. Radili smo uspješne kampanje za različite industrije, a naši klijenti imaju ostvaruju značajne rezultate kroz suradnju s nama. Pogledajte njihove primjere na linku.

Kako ćete mjeriti uspjeh moje kampanje?

Pratimo ključne pokazatelje uspjeha (KPI) kao što su stopa konverzije, povrat ulaganja (ROI), angažman publike i druge relevantne podatke. A najvažniji nam je klijentov feedback i podatci o prodaji. Redovito izvještavamo o rezultatima i prilagođavamo kampanje prema potrebi.

Koje platforme za oglašavanje preferirate i kako ćete odabrati pravu za moju kampanju?

Prilagođavamo strategiju oglašavanja prema ciljevima klijenta i ciljanoj publici. Ne preferiramo ni jednu platformu već samo gledamo da efikasno upravljamo vašim budžetom i postižemo maksimalne vrijednosti za uloženi novac.

Kako ćete se prilagoditi mojim marketinškim ciljevima i brendu?

Razvijamo personalizirane strategije oglašavanja koje odražavaju specifične ciljeve, vrijednosti i ton vašeg brenda. Suradnja s vama omogućuje nam bolje razumijevanje vaše industrije i publike. Saznajte kako izgleda naš proces rada na linku.

 

Koliko košta digitalno oglašavanje?

Nažalost, jednostavno pitanje koliko košta oglašavanje na internetu često dovodi do mnogo zbunjujućih odgovora, a najpošteniji odgovor glasi - ovisi.

Ako na početku kampanje postavimo strategiju i ciljeve onda budžet ovisi o tim ciljevima. Što su oni viši to sasvim sigurno treba i veći budžet za njihovo dostizanje.

Digitalni oglasi se mogu pokrenuti već i za nekoliko desetaka eura mjesečno, ali onda treba postaviti realne ciljeve i rezultate koje možemo očekivati za taj budžet.

Što je potrebno imati za pokretanje online oglašavanja?

Za pokretanje digitalnih oglasa nije potrebno puno toga. Najosnovnije je postojanje web stranice ili nekog drugog online mjesta koje će biti odredišna stranica naše kampanje.

Odredišna stranica može biti i Facebook ili Instagram profil, video na YouTubeu pa čak i pdf dokument koji je objavljen online.

Sve ostalo za online kampanju može vam pripremiti vaša full service digitalna agencija.

Ako želite oglašavanje koje će donositi profit
Želim oglašavanje
crossmenucheckmark-circle