Zatraži ponudu

10 obaveznih elemenata svake uspješne web stranice

Danas nije neki veliki problem nabaviti web stranicu. Neki nude izradu za nekoliko stotina kuna, a postoje i online video tutoriali kako samostalno i besplatno napraviti svoju vlastitu web stranicu.

Izazov je napraviti dobru web stranicu i pod dobru, ne mislimo lijepu. Mislimo uspješnu. Web stranicu koja će biti važan kotačić u uspjehu vašeg poslovanja.

Već smo objasnili zašto svaki biznis mora imati web stranicu. Sada je vrijeme da objasnimo što mora sadržavati uspješna web stranica.

Vodič na početnike: Trebam web stranicu, kako započeti?

1. Privlačna početna stranica s jasnom svrhom

Naslovnica je početna točka svake web stranice. Od nje se pristupa svim ostalim sadržajima web stranice i njen glavni zadatak je da istakne najvažnije poruke koje želimo prenijeti posjetiteljima.

Važno je da početna stranica ima privlačan i dizajn koji je u skladu s brandom, ali ono što je još važnije je svrha i jasan poziv na akciju.

Već na samom startu početne stranice potrebno je jasno opisati i staknuti čime se bavite i koji je vaš glavni benefit za posjetitelja te pozvati ga na napravi sljedeći željeni korak.

I taj korak nije odmah kupnja onoga što nudite, novi korisnik prvo će htjeti upoznati vaš biznis i vaše proizvode i usluge.

Pogledajte primjer naslovnice koju smo izradili za jednog distributera industrijskih sredstava za čišćenje. Atraktivan dizajn povezan s brandom koji prodaje ekološki prihvatljive proizvode, opis koji svakom posjetitelju odmah objašnjava što može dobiti i dva različita poziva na akciju: upoznaj se s proizvodima i naruči proizvode.

Početna stranica za Natural Power

2. Jednostavna navigacija koja olakšava korištenje

Navigacija ima jednu jedinu svrhu, a to je da olakšate korištenje web stranice svojim posjetiteljima. Ona mora biti jednostavna i sadržavati poveznice samo do najvažnijih sadržaja i informacija na vašoj web stranici.

Prema istraživanjima ljudi mogu pamtiti samo sedam informacija istovremeno pa se savjetuje da navigacija ima 5 do 7 linkova. Ako postoji potreba za više sadržaja postoje različite opcije izrade podizbornika gdje se grupiraju takvi sadržaji.

Ono što je važno naglasiti, navigacija bi trebala biti uvijek i lako dostupna na vrhu ekrana. To je princip na koji su web posjetitelji navikli i trebalo bi ga zadržati zbog lakšeg korištenja web stranice.

Pogledajmo primjer navigacije na web stranici koju smo izradili za OPG koji se bavi prodajom maslinovog ulja. Navigacija je jasna i ima samo pet elemenata: od kojih su najvažnije informacije o prodavatelju i  proizvodima te snažan i istaknut poziv na akciju koji kaže Naruči ulje.

Web stranica za OPG Sinovčić koja prikazuje jednostavnu i snažnu navigaciju

3. Opis usluga/proizvoda

Svaka web stranica koja prodaje ima detaljan opis svojih proizvoda i usluga: Opis proizvoda nije samo beskrajno i detaljno nabrajanje njegovih značajki. To su i fotografije (ako je moguće i video), po mogućnosti stvarne primjene proizvoda, opisivanje koristi koji će kupac ostvariti kupnjom, recenzije, česta pitanja, upute za korištenje…

Provjerite kako smo mi opisali našu uslugu izrade web stranice

4. Detaljne informacije o biznisu

Svaki web posjetitelj će prije kupovine, osobito ako je riječ o online kupovini, htjeti znati nešto više o prodavatelju odnosno vašem biznisu.

Idealna stranica o biznisu sadrži najvažnije i najzanimljivije informacije iz perspektive potencijalnog kupca

Čak i ako se radi o B2B poslovanju dobro je uključiti jednu priču o osobi koja stoji iza te kompanije.

Na web stranici koju smo izradili za krojački salon uključili smo sve te elemente. Osobnu priču vlasnica kroz kratki video, opis salona koji govori potencijalnim klijentima da ih očekuje iskusna krojačica i diplomirani modni dizajner, obiteljska atmosfera u kojoj se mogu prepustiti i opustiti pri izradi odjevnih predmeta za neke od važnih trenutaka u životu poput vjenčanih i maturalnih haljina.

Primjer web stranice o krojačkom salonu.

5. Recenzije kupaca

Svi čitamo recenzije i donosimo odluke na temelju njih. Zašto onda ne bi pozitivne recenzije prikazali na svom vlastitom webu. Novim kupcima takva informacija može biti ključna točka u odluci o kupnju.

Drugi vid psihološkog utjecaja na druge ljude je društveni dokaz. Svaki put kada se kupac suoči s novim i nepoznatim brandom ili proizvodom, puno će se lakše odlučiti na kupovinu ako vidi da postoji veliki broj njemu sličnih ljudi koji su već kupili taj proizvod.

6. Odgovori na često postavljena pitanja

FAQ ili ČPP je vaš prostor za odgovore na najčešća pitanja koja vam postavljaju vaši potencijalni i stvarni kupci. Dobro strukturirana stranica s odgovorima na često postavljena pitanja će osim uštede vremena na individualno odgovaranje imati još nekoliko velikih koristi za vaš biznis.

Kao prvo tu je SEO i organski posjeti. Ako doista odgovaramo na česta pitanja onda su to i upiti koji ljudi najčešće guglaju pa samim time stvaramo kvalitetan sadržaj koji će Google visoko rangirati u svojim pretragama, a nas nagraditi većim brojem web posjeta.

Kvalitetni odgovori u formi uvjerljivih poziva na akciju mogu biti dodatna poluga u uvjeravanju potencijalnih kupaca u poduzimanju finalnog koraka.

7. Blog / kvalitetan sadržaj

Kako ste došli do ove stranice? Vjerojatno guglajući nešto kao “obavezni elementi web stranice” i ako ste pročitali sve do sedme točke lako je zaključiti da vam se sviđa ono što čitate i da je sadržaj kvalitetan.

A zašto mi to sve radimo, da vas uvjerimo kako je Baras Marketing kvalitetna i stručna agencija za izradu web stranice, ali i pisanje bloga.

Kvalitetan web sadržaj pa tako i blog konstantno će privlačiti nove potencijalne klijente koji traže upravo ono što vi nudite - ako im to dobro ispričate.

Pogledajte primjer za web stranicu #MyIslandBrac gdje radimo sadržaj koji promovira turističke priče otoka Brača. Kroz blog radimo zabavne i edukativne tekstove za sve one koji pokazuju interes za putovanjem na ovaj predivni otok.

Primjer izrade bloga s kvalitetnim temama

8. Web analitika

Što će vam web ako ne znate kako i koliko doprinosi vašim poslovnim ciljevima? Zato je tu web analitika i besplatni alati kao što je Google Analytics koji odgovaraju na pitanja koliko ljudi je posjetilo web, što ih interesira, od kuda dolaze, što točno rade na web stranici, putem kojeg marketing kanala su došli i još mnogo toga.

Baras Marketing za svakog svog klijenta nudi uslugu postavljanja web analitike te izrade izvještaja i praćenja rezultata.

9. SEO

Najjednostavniji način da vas kupci pronađu je putem Google tražilice. Zato morate biti prisutni na najboljim pozicijama za pojmove i riječi koje oni pretražuju. To radi SEO.

Uspješan web je kombinacija tehničke kvalitete izrade, atraktivnog dizajna, kvalitetnog sadržaja koji je uz to optimiziran za tražilice i pojmove koji ljudi guglaju kada traže proizvode i usluge kao što su oni koje nudi vaš biznis.

Pogledajte kako smo za već spomenuti krojački salon naša SEO usluga je osigurala da web stranica visoko rangira za sve relevantne upite na Google tražilici.

10. Zakonski obavezan sadržaj

Za kraj, važno je naglasiti da uspješna web stranica mora poštovati i zakone na području na kojima posluje. Tako za Hrvatsku postoji nekoliko obaveznih elemenata koji proizlaze iz nekoliko različitih zakona:

  • Naziv i adresa (sjedišta) tvrtke
  • Kontakt podaci: e-mail i/ili broj telefona
  • Bankovni račun (IBAN) i ime poslovne banke
  • OIB ili Matični broj subjekta
  • Sud na kojem je tvrtka upisana u sudski registar i broj pod kojim je upisana
  • Iznos temeljnog kapitala društva s naznakom je li u cijelosti uplaćen
  • Ukupan broj izdanih dionica (za dionička društva)
  • Prezimena i najmanje jedno ime člana uprave društva, a kod dioničkog društva članova uprave, odnosno izvršnih direktora i predsjednika nadzornog/upravnog odbora
  • GDPR pravila o privatnosti i obavijest o kolačićima
Ako trebate pomoć s izradom uspješne web stranice
Javite nam se
Najnovije teme
crossmenu