Web analitika omogućava razumijevanje i optimizaciju svih aktivnosti digitalnog marketinga, ali i cjelokupnog poslovanja.
. . .
Najgora stvar koja vam se može dogoditi na kraju nekog projekta ili aktivnosti je da ne znate njen rezultat.
Zamislite samo sportska natjecanja u kojima se na kraju ne zna pobjednik. Nije baš zanimljivo za gledati.
Ako pričamo o biznisu onda tu nije riječ samo o zanimljivosti. Priča je mnogo ozbiljnija. Pričamo o opstanku, o biti ili ne biti. Pričamo o tome jesmo li na kraju dana ostvarili dobit ili gubitak.
Web analitika neće samo izračunati rezultat i proglasiti pobjednika. Kvalitetno postavljena web analitika će nam dati odgovore koji marketing kanali ostvaruju prihode, kako se naši kupci ponašaju neposredno prije kupovine, tko su točno naši kupci.
Mjerenjem i praćenjem uspješnosti možemo saznati i odgovor na pitanje možemo li, i kako povećati prihode.
Web analitika je proces prikupljanja, obrade i analize podataka o prometu web stranice i aktivnosti digitalnog marketinga.
Podacima mjerimo učinkovitost marketing kampanja, proučavamo ponašanje naših kupaca i ciljne skupine na internetu, poboljšavamo učinkovitost web stranice i još mnogo toga.
Svrha prikupljanja i analize podataka je razumijevanje i optimizacija svih procesa digitalnog marketinga, ali i cjelokupnog poslovanja.
Razumijevanje podataka i kupaca donosi lakše i bolje odlučivanje, a optimizacija digitalnog marketinga znači bolje upravljanje troškovima i usmjeravanje budžeta u aktivnosti i kanale koje donose veći povrat.
Osim osnovnih podataka o broju web posjetitelja, njihovim aktivnostima i vremenu koji su proveli na web stranici, web analitika pruža i informacije o demografiji.
Najvrjedniji podaci su informacije o načinima na koji posjetitelji pronalaze i pristupaju web stranici. Radi li se o besplatnim ili plaćenim kanalima, kojim kampanjama i oglasima te ključnim riječima.
Web analitika može pratiti i različite mikro ciljeve poput ispunjavanja kontakt forme, preuzimanja letka, pregleda videa i slično.
Većina potrebnih alata kao što su Google Analytics i Google Search Console su besplatni za korištenje i potrebno ih je samo postaviti i kvalitetno konfigurirati.
Trošak prikupljanja, analize i interpretacije podataka ovisi o kompleksnosti web stranice i aktivnosti digitalnog marketinga.
Baras Marketing pruža usluge izrade izvještaja po cijeni od 175 kn mjesečno, dok naprednije savjetovanje vezano uz ostvarene rezultate košta od 750 kn mjesečno.