Marketing na društvenim mrežama pomaže da se povežete sa svojim kupcima, saznate što ljudi govore o vašem poslovanju, istražujete tržište i širite doseg poslovanja.
. . .
Ma imamo mi taj Facebook, ali nitko nas ne prati i lajka naše objave. Nema tu nekog učinka, ali svi ga imaju pa moramo i mi.
Otprilike tako zvuči kada razgovaramo s većinom malih poduzetnika i obrtnika. I donekle se slažemo s njima.
Većina tvrtki bez plana i razmišljanja otvori profile na nekoliko društvenih mreža i krene objavljivati. Što, kako i kome? Nemaju pojma, važno je samo da su prisutni, jer svi su tamo.
Na kraju to završi na način da kroz nekoliko mjeseci ne vide nikakvu korist i cijela promocija na društvenim mrežama padne u neki peti plan.
Kvalitetno upravljanje marketingom na društvenim mrežama podrazumijeva strategiju i plan. Podrazumijeva poznavanje svoje ciljne publike i ljudi koji koriste određenu društvenu mrežu.
Tek kada se postave ti osnovni parametri, moguće je odrediti gdje, kada i kome ćemo se obraćati putem društvenih mreža.
Tek tada promocija putem društvenih mreža će podržavati globalno postavljene poslovne ciljeve svake kompanije.
Najčešće pitanje vezano za društvene mreže je koje platforme odabrati za svoju tvrtku i odgovor je uvijek vezan uz tip poslovanja i definiranje ciljane skupine.
Nije svakoj tvrtki potrebna svaka društvena mreža koja postoji, a često i tu vrijedi pravilo - manje je više. Baras Marketing vam može pomoći odabrati društvene mreže koje će biti najbolje za vaše poslovanje.
Društvene mreže vam mogu pomoći da se povežete sa svojom ciljnom publikom i saznate što ljudi govore o vašem poslovanju. Također možete koristiti društvene mreže za oglašavanje, darivanja, edukaciju i zabavu svojih kupaca.
Osim privlačenja novih i izgradnje odnosa s postojećim kupcima, možete povećati svoj tržišni doseg, istražiti tržište i konkurenciju te smanjiti svoje troškove za marketing.
Angažiranje profesionalaca za upravljanje društvenim medijima je učinkovit način povećanja vaše online prisutnosti. Time dobivate garanciju da će vaša komunikacija s tržištem biti konzistentna, promišljena i u cilju ostvarivanja vaših poslovnih ciljeva.
Često tvrtke samostalno započnu s marketingom na društvenim mrežama i ubrzo shvate da nemaju vremena, znanja ni iskustva kako se svakodnevno nositi s tim aktivnostima.
Sadržaj je od najveće važnosti za kvalitetno upravljanje društvenim mrežama. Bez kvalitetnog sadržaja koji u isto vrijeme ne educira i ne zabavlja vašu ciljanu publiku nema dobrog marketinga na društvenim mrežama.
Tipovi sadržaja ovise o poslovanju i ciljanoj skupini. To mogu biti video sadržaji, razne grafike i blogovi koji educiranju o proizvodima i uslugama koje tvrtka stavlja na tržište.