Email marketing je jedan od najmoćnijih alata digitalnog marketinga koji vam omogućuje slanje direktnih i personaliziranih promotivnih poruka.
. . .
Najčešći izgovor koji čujemo kada pitamo zašto ne koristite email marketing je - ne znamo kako, to je samo za velike tvrtke, to koriste samo web shopovi.
Istina je, email marketing nije tako široko poznat kao društvene mreže ili neki drugi oblik digitalnog marketinga i često ga koriste samo veliki igrači. No to ne mora biti tako.
Skupljanje baze je teški i dugi proces, još uz GDPR sve je to još dodatno zakomplicirano.
No, ako želite uložiti vrijeme i energiju u izgradnju kvalitetne baze korisnika, newsletter će vam se višestruko isplatiti i pokazati kao jedan od naprofitabilnijih marketing kanala.
Sve što trebate je plan, dosljednost da taj plan provodite i nekoliko malih trikova koje ću vam otkriti kada se odlučite za lansiranje svoje prve email marketing kampanje.
Email marketing je jedan od najmoćnijih alata digitalnog marketinga koji vam omogućuje slanje direktnih i personaliziranih poruka osobama koje su se pretplatile na vaš newsletter.
Možete ga koristiti za promoviranje, edukaciju, direktnu prodaju, upselling i cross-selling tehnike te druge aktivnosti marketinga.
Postoje brojne tehnike i taktike kako povećati broj pretplatnika na newsletter. Ono što je zajedničko svima je zamjena jedne koristi za drugu.
Korisnici su voljni dati svoj e-mail u zamjenu za nešto što smatraju jednako vrijednim. Nekima će to biti popust, nekima zanimljiva informacija, a nekima edukacija.
Učestalost slanja newslettera varira od industrije do industrije i najbolje je testirati kako bi vidjeli što najbolje odgovara vašoj ciljnoj publici.
Slanje jednom mjesečno pomaže da ostanete osobi u sjećanju, dva do tri puta mjesečno već pokazuje jaču povezanost, a jednom tjedno pokazuje pravu dosljednost.
Više od četiri puta mjesečno svakako nije preporučljivo, naročito ako ne postoji kvalitetan i relevantan sadržaj odnosno informacija koja se šalje.
Trošak email marketinga ima nekoliko komponenti. Prva i najveća je alat odnosno software za slanje mailova. Na tržištu postoji nekoliko opcija čija cijena varira od besplatnog do nekoliko stotina kuna mjesečno, ovisno o veličini baze pretplatnika i potrebnim opcijama. Baras Marketing vam može pomoći u odabiru najbolje opcije za vas.
Druge komponente su izrada sadržaja, dizajn i samo slanje newslettera. Trošak tih aktivnosti ovisi o kompleksnosti, a kreće se oko nekoliko stotina kuna po newsletteru.