Marketing i vođenje profila na društvenim mrežama

Istaknite se na društvenim mrežama autentičnom komunikacijom

Nemojte biti samo još jedna tvrtka na Facebooku. Budite originalni i prepoznatljivi, gradite kvalitetne i dugoročne odnosne s postojećim i novim kupcima.
Što radimo?

Otvaranje profila, stranica i grupa na društvenim mrežama

Nakon što smo utvrdili strategiju nastupa na društvenim mrežama, možemo znati koje društvene mreže nam trebaju i tamo otvoriti svoje poslovne profile.

No, profil nije dovoljno samo otvoriti. Svaka društvena mreža pruža ogromne mogućnosti popunjavanja informacija i korištenja posebnih funkcionalnosti koje vam mogu pomoći da lakše dođete to svoje ciljne publike.

Samo kvalitetno ispunjeni profil će se istaknuti među konkurencijom i potencijalnim kupcima dati signal autoriteta i sigurnosti koji traže kada vide neki novi brand.

Otvaranje profila, stranica i grupa na društvenim mrežama
Postavljanje KPI’s

Postavljanje KPI’s

Isto kao što svaka društvena mreža ima svoje zakonitosti i svoju publiku, tako mora imati i svoje ciljeve.

Za svaku društvenu mrežu je važno postaviti realne i mjerljive ciljeve koji će se moći pratiti na tjednoj, mjesečnoj i godišnjoj bazi te pratiti progres koji se ostvaruje.

Osim za ostvarivanje poslovnih ciljeva, postavljeni KPI’s trebaju pokazati da li je smjer komunikacije i strategija koju koristimo dobra i donosi li očekivane rezultate.

Izrada plana objava za svaku mrežu

Kada znamo što želimo postići na određenoj društvenoj mreži, potrebno je izraditi plan objava koji će nas voditi prema tim ciljevima.

Plan objava ili kalendar objava za društvene mreže najčešće se radi na mjesečnoj bazi. Cilj je napraviti plan tema koje će se objaviti u sljedećem mjesecu. On treba pratiti sve ostale marketinške aktivnosti, ali mora pratiti i ostale aktualnosti koje zanimaju vašu publiku.

Nakon toga se radi detaljan plan objava u kojem se rade detalji objave kao što su tekst, slika, video i drugi elementi koji se mogu dodati svakoj objavi.

Izrada plana objava za svaku mrežu
Pisanje objava za društvene mreže

Pisanje objava za društvene mreže

Pisanje za društvene mreže može se čini jednostavno i lako. Kao da bi to mogao raditi bilo tko pa čak i susjedov nećak koji je eto stalno na internetu pa neka si zaradi nešto.

Nažalost, ovakve situacije nisu rijetke i često završe katastrofom. Nekada i toliko da svi čuju za vas, ali ne na onaj način kako ste željeli.

Stoga, pisanje objava prepustite profesionalcima koji osim marketinga i gramatike znaju kako pisati objave koje će na pozitivan način zaokupiti pozornost vaših potencijalnih kupaca.

Izrada grafičkih sadržaja

Jedna od najčešćih grešaka kod društvenih mreža je korištenje besplatnih (ili plaćenih) stock fotografija.

Razmislite i iskreno odgovorite, hoće li potencijalni kupac više vjerovati brandu koji koristi te umjetne fotografije ili će svoje povjerenje pokloniti nekome tko iskreno prikazuje svoj proizvod ili uslugu? Vjerujte nam na riječ, čak i osobna fotografija lošije kvalitete će biti bolja od lažnih osmijeha sa stock fotografije.

Za vaš društvene mreže potrebno je kreirati jedinstvene fotografije  infografike i druge multimedijalne sadržaje koji će realno i iskreno prikazivati vas, vašu kompaniju i vaš proizvod. To je ono što će pravi kupci dugoročno cijeniti.

Izrada grafičkih sadržaja
Postavljanje objava

Postavljanje objava

Postavljanje objava ili popularno postanje također ima svoje zakonitosti. Postoje razdoblja u danu i posebni dani kada objave ostvaruju bolje rezultate, a postoje i neka nepisana pravila koliko postova je u redu objaviti u jednom danu.

Sva ta pravila nisu zapisana i nisu ista sva svaki brand. Zato je potrebno testirati i pratiti rezultate te prema njima prilagoditi svoju strategiju postavljanja objava.

Odgovaranje na upite i komentare

Nadamo se da ste vi do sada već shvatili važnost odgovaranja na upite i komentare. Neki nažalost još nisu.

Štoviše, dan danas imamo primjere kompanija koje brišu negativne komentare, javno se svađaju s osobama koje ostave lošiju recenziju i blokiraju dobronamjerne kritike.

To je nešto što nikako ne bi smjeli raditi. Svaki upit, komentar, kritika, recenzija, odnosno bilo kakva reakcija vaših kupaca mora dobiti brzi i iskreni odgovor. Čak i one najlošije recenzije i kritike moraju biti odgovorene u pozitivnom tonu koji će pokušati umanjiti štetu koja je nastala prema toj osobi, a drugim potencijalnim kupcima pokazati da vam je stalo.

Odgovaranje na upite i komentare
Praćenje i analiza konkurencije

Praćenje i analiza konkurencije

Društvene mreže mogu biti odličan alat za špijuniranje vaše konkurencije.

Prateći njihovu aktivnost možete lako dokučiti kakva je njihova strategija nastupa na društvenim mrežama, koji su im ciljevi i koje rezultate ostvaruju.

Praćenje konkurencije je uvijek dobra ideja jer na taj način možete vidjeti koji su trendovi u vašoj branši, ali i pokušati biti korak ispred svih.

Suradnja s influencerima

Influenceri su postali sveprisutan pojam i pojava u raznim marketinškim akcijama. I to s potpunim pravom.

Pozicioniranje vašeg brenda uz pravu osobu koja ima vjerne pratitelje koji odgovaraju vašoj ciljnoj publici, može biti pun pogodak.

Važno je pri tome pronaći pravog influencera koji odgovara vašim ciljevima i prepustiti mu da predloži najbolje načine suradnje. Svaki pravi influencer najbolje zna vlastitu publiku i nije mu u interesu da budete samo još jedan proizvod s kojim će se slikati i napisati lažnu recenziju.

Suradnja s influencerima
Organiziranje i provedba nagradnih natječaja

Organiziranje i provedba nagradnih natječaja

Nagradni natječaji na društvenim mrežama mogu biti zanimljiv dodatak u strategiji. Ali samo to - dodatak.

Nemojte nikako pretvoriti profile vaših kompanija u tvornice nagradnih igara, koje stalno dijele besplatne stvari. Zašto? Jer ćete takvom taktikom privući i takve ljude. Budete li samo dijelili, ljudi će to od vas i samo očekivati.

Nagradni natječaji moraju poticati ljude na interakciju s vašim brandom. Moraju poticati kreativnost koja zbog koje će se osjećati bolje, a svi vaši potencijalni kupci iz svega toga moraju iščitati pozitivne emocije i kompaniju kojoj je stalo do njenih kupaca.

Praćenje rezultata

Bez praćenja rezultata nema napretka.

Uzalud sve poduzete aktivnosti ako ne znamo kakav im je bio učinak na poslovni rezultat i ostvaruju li se ciljevi zadani u strategiji.

Praćenje rezultata omogućava nam uspoređivanje sa samim sobom, ali i konkurencijom, a prava analiza će nam dati i odgovore što radimo dobro ili pogrešno.

Praćenje rezultata

Što možete očekivati

Veća lojalnost brandu

Redovita i kvalitetna komunikacija s kupcima povećava zadovoljstvo i lojalnost prema brandu.

Bolje razumijevanje potrošača

Društvene mreže pomažu da bolje upoznate svoje kupce i njihove potrebe. Bolje zadovoljavanje potreba dovodi do veće prodaje.

Mala investicija za veliki doseg

Društvene mreže omogućuju i najmanjim biznisima da uz minimalna ulaganja prenesu svoju poruku do širokih masa.

Što kažu o nama

Izabela B.
marketing i sales manager u EDC-u
Baras Marketing je za našu stomatološku ordinaciju kreirao strategiju i plan komunikacije na društvenim mrežama. Sada znamo što i kako trebamo komunicirati.
Dijana Z.
vlasnica krojačkog salona
Pratimo savjete Baras Marketinga i koristimo naše društvene mreže da bolje komuniciramo s našim postojećim i potencijalnim klijentima.

Što dobivate

Besplatna strategija

Besplatna strategija komunikacije na društvenim mrežama uključena je u svaki social media projekt koji vodimo.

Detaljan plan objava

Izrađujemo detaljan plan objava koji sadrži vrijeme i temu objave, a po potrebi pišemo i objavljujemo sadržaj.

Mjesečni izvještaji

Detaljni mjesečni izvještaj o rezultatima svih aktivnosti te prijedlozima za poboljšanje komunikacije na društvenim mrežama.

FAQ

Koje društvene mreže trebam za svoj biznis?

Najčešće pitanje vezano za društvene mreže je koje platforme odabrati za svoju tvrtku i odgovor je uvijek vezan uz tip poslovanja i definiranje ciljane skupine.

Nije svakoj tvrtki potrebna svaka društvena mreža koja postoji, a često i tu vrijedi pravilo - manje je više. Baras Marketing vam može pomoći odabrati društvene mreže koje će biti najbolje za vaše poslovanje.

Zašto su društveni mediji važni za poslovanje?

Društvene mreže vam mogu pomoći da se povežete sa svojom ciljnom publikom i saznate što ljudi govore o vašem poslovanju. Također možete koristiti društvene mreže za oglašavanje, darivanja, edukaciju i zabavu svojih kupaca.

Osim privlačenja novih i izgradnje odnosa s postojećim kupcima, možete povećati svoj tržišni doseg, istražiti tržište i konkurenciju te smanjiti svoje troškove za marketing.

Zašto trebam agenciju za upravljanje društvenim mrežama?

Angažiranje profesionalaca za upravljanje društvenim medijima je učinkovit način povećanja vaše online prisutnosti. Time dobivate garanciju da će vaša komunikacija s tržištem biti konzistentna, promišljena i u cilju ostvarivanja vaših poslovnih ciljeva.

Često tvrtke samostalno započnu s marketingom na društvenim mrežama i ubrzo shvate da nemaju vremena, znanja ni iskustva kako se svakodnevno nositi s tim aktivnostima.

Kakav sadržaj moja tvrtka treba objavljivati?

Sadržaj je od najveće važnosti za kvalitetno upravljanje društvenim mrežama. Bez kvalitetnog sadržaja koji u isto vrijeme ne educira i ne zabavlja vašu ciljanu publiku nema dobrog marketinga na društvenim mrežama.

Tipovi sadržaja ovise o poslovanju i ciljanoj skupini. To mogu biti video sadržaji, razne grafike i blogovi koji educiranju o proizvodima i uslugama koje tvrtka stavlja na tržište.

Ako želite da ljudi pričaju o vašem brandu
Želim odmah
crossmenucheckmark-circle