Najčešće pitanje vezano za društvene mreže je koje platforme odabrati za svoju tvrtku i odgovor je uvijek vezan uz tip poslovanja i definiranje ciljane skupine.
Nije svakoj tvrtki potrebna svaka društvena mreža koja postoji, a često i tu vrijedi pravilo - manje je više. Baras Marketing vam može pomoći odabrati društvene mreže koje će biti najbolje za vaše poslovanje.
Društvene mreže vam mogu pomoći da se povežete sa svojom ciljnom publikom i saznate što ljudi govore o vašem poslovanju. Također možete koristiti društvene mreže za oglašavanje, darivanja, edukaciju i zabavu svojih kupaca.
Osim privlačenja novih i izgradnje odnosa s postojećim kupcima, možete povećati svoj tržišni doseg, istražiti tržište i konkurenciju te smanjiti svoje troškove za marketing.
Angažiranje profesionalaca za upravljanje društvenim medijima je učinkovit način povećanja vaše online prisutnosti. Time dobivate garanciju da će vaša komunikacija s tržištem biti konzistentna, promišljena i u cilju ostvarivanja vaših poslovnih ciljeva.
Često tvrtke samostalno započnu s marketingom na društvenim mrežama i ubrzo shvate da nemaju vremena, znanja ni iskustva kako se svakodnevno nositi s tim aktivnostima.
Sadržaj je od najveće važnosti za kvalitetno upravljanje društvenim mrežama. Bez kvalitetnog sadržaja koji u isto vrijeme ne educira i ne zabavlja vašu ciljanu publiku nema dobrog marketinga na društvenim mrežama.
Tipovi sadržaja ovise o poslovanju i ciljanoj skupini. To mogu biti video sadržaji, razne grafike i blogovi koji educiranju o proizvodima i uslugama koje tvrtka stavlja na tržište.