Mi vam danas donosimo 4 besplatna načina kako povećati vidljivost vašeg branda ili lokalnog biznisa. Sva 4 načina su provjerena i dokazano djeluju. Naravno, trendovi se brzo mijenjaju pa iskoristite ove alate i brzo i besplatno izgradite doseg do vaše ciljne publike.
1. Kvalitetan web sadržaj
Dobra web stranica radit će kvalitetan i besplatan marketing za vas 24 sata dnevno i 7 dana u tjednu. Kako? Jednostavno!
Web stranica koja ima dobar sadržaj i koji odgovara na pitanja koja postavljaju vaši potencijalni kupci svakodnevno će putem Google tražilice dovoditi nove posjetitelje koji će se upoznati s vašom ponudom. Možda neće istog trenutka postati kupci, ali svakako ćete napraviti jedan korak bliže tome.
Kvalitetan web sadržaj je SEO optimiziran za Google i za ključne riječi koje stvarni ljudi upisuju u tražilicu. Kvalitetan web sadržaj odgovara na pitanja posjetitelja, educira ih i rješava njihove probleme dok ih istovremeno upoznaje s benefitima vaših proizvoda i usluga.
Dugoročno, ulaganje u kvalitetan web sadržaj je najisplativiji oblik marketinga.
Danas su dostupne nove metode koje smanjuju početnu cijenu ulaganja i ubrzavaju sami proces izrade web stranica. Saznajte više o Website as a Service (web stranica kao pretplata).
2. Lokalni SEO uz Google Business Profile
Kada vaši potencijalni kupci krenu u potragu za proizvodima i uslugama, njihov najčešći alat je Google tražilica, a vaše najbolje oružje je otvoreni profil tvrtke na Google Businessu.
Google Business Profile je besplatna platforma koja predstavlja bazu podataka o tvrtkama i koja vašem biznisu daje mogućnost da se prikazuje u rezultatima vezanim za lokalne pretrage. Tvrtke koje imaju otvoren profil se bolje ističu u rezultatima pretraga i vidljivi su na Google mapama.
Kako bolje rangirati u lokalnim pretragama i Google mapama
Pravilno ispunjen profil, koji ima sve potrebne informacije, kontakt podatke i dobre recenzije ima puno veće bolje izglede da se prikaže u pretragama i tako poveća vašu vidljivost i broj kupaca.
3. Instagram Reels
Instagram Reels su video klipići na Instagramu u trajanju do 60 sekundi. Video možete jednostavno kreirati unutar Instagrama ili samo uploadati već postojeći video.
Pri objavi videa, Instagram vam omogućava nekoliko različitih opcija koje možete koristiti kako bi svoj video učinili zanimljiviji gledateljima, a prava snaga Instagram Reels videa leži u njegovom organskom (besplatnom) dosegu.
Tijekom 2021. čelnici Instagrama su komunicirali njihovu želju da ovu društvenu mrežu transformiraju iz aplikacije za dijeljenje slika u aplikaciju za dijeljenje videa. Već danas brandovi koji objavljuju videa uživaju u boljem organskom dosegu, a svakodnevno dobivaju i nove zanimljive marketinške alate. Zato, krenite s videom na Instagramu odmah i budite ispred svoje konkurencije.
4. LinkedIn
Slično kao i Instagram Reels, LinkedIn je društvena mreža kojoj svakodnevno raste popularnost među poslovnim ljudima. Za razliku od Instagrama, Facebooka i drugih društvenim mreža ovdje veće zanimanje i bolji doseg do publike imaju profili pojedinaca u odnosu na brandove. Sve što trebate je objavljivati zanimljivi sadržaj i uključiti se u razgovore.
Pod zanimljivi sadržaj ne mislimo da prodajne fore. Educirajte publiku o vašem proizvodu ili usluzi, dajte korisne savjete, pričajte o osobnim uspjesima i neuspjesima, podijelite sve što mislite da će nekome pomoći na bilo koji način. Onog trena kada vas publika bude vidjela kao autoritet na nekom polju, industriji ili biznisu, krenut će i upiti i nove poslovne prilike.