Baras Marketing - Digitalni marketing za pobjednike

Email marketing, pisanje i slanje newslettera

Email marketing je jedan od najmoćnijih alata digitalnog marketinga koji vam omogućuje slanje direktnih i personaliziranih promotivnih poruka.

. . .

Najčešći izgovor koji čujemo kada pitamo zašto ne koristite email marketing je - ne znamo kako, to je samo za velike tvrtke, to koriste samo web shopovi.

Istina je, email marketing nije tako široko poznat kao društvene mreže ili neki drugi oblik digitalnog marketinga i često ga koriste samo veliki igrači. No to ne mora biti tako.

Skupljanje baze je teški i dugi proces, još uz GDPR sve je to još dodatno zakomplicirano.

No, ako želite uložiti vrijeme i energiju u izgradnju kvalitetne baze korisnika, newsletter će vam se višestruko isplatiti i pokazati kao jedan od naprofitabilnijih marketing kanala.

Sve što trebate je plan, dosljednost da taj plan provodite i nekoliko malih trikova koje ću vam otkriti kada se odlučite za lansiranje svoje prve email marketing kampanje.

Komunicirajte direktno sa svakim svojim kupcem. Individualno i personalizirano

Komunicirajte direktno sa svakim svojim kupcem. Individualno i personalizirano

Dugoročni rezultati

Jednom posložena strategija i dosljednost u provođenju dugoročno će donositi rezultate i povećavati online prodaju.

Visoki ROI

Troškovi email marketinga nisu visoki, a direktan pristup svakom korisniku može višestruko povećati prihode.

Personalizirani pristup

Newsletteri omogućuju segmentiranje publike i visoko personalizirani pristup u kojem možete stvarati bliske odnose s kupcima.

Što sve obuhvaća usluga email marketinga

Odabir email marketing alata

Email marketing kampanje odnosno slanje newslettera i drugih promotivnih mailova nije moguće bez korištenja nekog sustava za slanje newslettera.

Na tržištu postoje brojni alati, neki su u početku besplatni, a neki se odmah plaćaju. Ovisno o specifičnim potrebama potrebno je izabrati onaj koji najbolje odgovara vašim potrebama.

Sustavi sa slanje newslettera su ionako samo alati, odnosno oruđe s kojim ćete izrađivati vaše email marketing kampanje i privlačiti nove kupce.

Izrada računa za slanje newslettera

Nakon odabira sustava potrebno je izraditi račun kompanije unutar tog odabranog alata. Različiti sustavi nude i različite mogućnosti pa je potrebno detaljno ispuniti sve potrebne informacije kako bi vaš račun neometano funkcionirao.

Kvalitetno ispunjeni profil i korištenje alata sukladno pravilima korištenja, osigurati će vam neometani rad i izbjegavanje da vaši newsletteri završe u spam folderu za neželjenu poštu.

Postavljanje KPI’s

Kao i za svaku marketing aktivnost i za email marketing je potrebno postaviti mjerljive ciljeve koje želimo postići.

Ti ciljevi će nam pomoći da pratimo svoj napredak i da sa svakom novom aktivnosti poboljšavamo svoje rezultate.

Pisanje sadržaja za newsletter

Sadržaj za newsletter mora biti jednostavan. Cilj je u nekoliko rečenica predstaviti glavne prednosti onoga što želimo predstaviti primateljima.

Nepisano je pravilo jedan newsletter jedna tema, usluga ili proizvod. Veći broj informacija ili veći izbor proizvoda može samo stvoriti šum u komunikaciji koji će dovesti do blokade odlučivanja.

Tekst newslettera treba biti dobro promišljen, strukturiran s jasnim pozivom na akciju.

Dizajn newslettera

Dizajn je, pored sadržaja koji se šalje, najvažniji dio svakog newslettera. Vizualni izgled je ono prvo po čemu će vas primatelji primijetiti i zapamtiti.

Dizajn newslettera mora biti odmjeren i pitak tako da sve informacije budu lako dostupne, jasne i vidljive čak i na površno čitanje. 

Uvijek se držite onog - manje je više jer dobar dizajn nećete primjetiti na prvu, dok će onaj loši iskakati na prvi pogled.

Izgradnja baze primatelja

Stvaranje vlastite mailing liste u skladu s GDPR-om (Opća uredba o zaštiti podataka) najveći je izazov u današnjem email marketingu.

Bez obzira na sva ograničenja i danas postoji niz taktika kako potaknuti korisnike na prijavu na newsletter. Bilo da se radi o poticaju kroz popust, besplatne uzorke ili ekskluzivne sadržaje važno je stalno producirati zanimljiv i koristan sadržaj koji će sam od sebe generirati nove pretplatnike.

Segmentiranje baze primatelja

Jednom kada baza korisnika newslettera postane dovoljno velika potrebno je razmišljati o kvalitetnoj segmentaciji odnosno grupiranju korisnika sa sličnim obilježjima.

Pravilnim segmentiranjem mailing liste, moći ćete slati preciznije poruke svojim primateljima. Svaki newsletter će biti osmišljen s njihovim obilježjima po kojima su segmentirani.

Segmentiranjem baze korisnika povećati ćete stopu konverzije i prodaju, ali i zadovoljstvo vaših kupaca koji će dobivati upravo one poruke koje ih najviše zanimaju.

Email marketing automatizacija

Idući korak nakon što smo sagradili bazu i napravili dobre segmente je email automatizacija. To je personalizirana komunikacija s svim potencijalnim i postojećim klijentima i kupcima.

Automatizacijom slanja newslettera možemo raditi jednostavne stvari poput čestitanja rođendana korisnicima uz slanje prigodnog simboličnog poklona do puno naprednijih kampanja koje će ovisiti o kupovnim navikama i ponašanju primatelja newslettera.

Bez obzira za koji oblik newsletter automatizacije se odlučite brzo će se vidjeti rezultati u povećanju prodaje i zadovoljstva korisnika.

Praćenje rezultata

Mjerenje email marketing kampanja i praćenje rezultata omogućava nam daljnju optimizaciju i poboljšavanje planiranih aktivnosti i poruka koje planiramo slati putem newslettera.

Osim toga, praćenjem rezultata ćemo znati točno koje poruke donose bolju prodaju, što naši korisnici žele te na kraju koliki je omjer uloženog i ostvarenog.

Što je email marketing?

Email marketing je jedan od najmoćnijih alata digitalnog marketinga koji vam omogućuje slanje direktnih i personaliziranih poruka osobama koje su se pretplatile na vaš newsletter.

Možete ga koristiti za promoviranje, edukaciju, direktnu prodaju, upselling i cross-selling tehnike te druge aktivnosti marketinga. 

Kako mogu povećati broj pretplatnika na newsletter?

Postoje brojne tehnike i taktike kako povećati broj pretplatnika na newsletter. Ono što je zajedničko svima je zamjena jedne koristi za drugu.

Korisnici su voljni dati svoj e-mail u zamjenu  za nešto što smatraju jednako vrijednim. Nekima će to biti popust, nekima zanimljiva informacija, a nekima edukacija.

Koliko često mogu slati newsletter?

Učestalost slanja newslettera varira od industrije do industrije i najbolje je testirati kako bi vidjeli što najbolje odgovara vašoj ciljnoj publici.

Slanje jednom mjesečno pomaže da ostanete osobi u sjećanju, dva do tri puta mjesečno već pokazuje jaču povezanost, a jednom tjedno pokazuje pravu dosljednost.

Više od četiri puta mjesečno svakako nije preporučljivo, naročito ako ne postoji kvalitetan i relevantan sadržaj odnosno informacija koja se šalje.

Koliko košta email marketing?

Trošak email marketinga ima nekoliko komponenti. Prva i najveća je alat odnosno software za slanje mailova. Na tržištu postoji nekoliko opcija čija cijena varira od besplatnog do nekoliko stotina kuna mjesečno, ovisno o veličini baze pretplatnika i potrebnim opcijama. Baras Marketing vam može pomoći u odabiru najbolje opcije za vas.

Druge komponente su izrada sadržaja, dizajn i samo slanje newslettera. Trošak tih aktivnosti ovisi o kompleksnosti, a kreće se oko nekoliko stotina kuna po newsletteru. 

Ako želite izravan pristup vašim klijentima

Želim newsletter