Stvaranje vlastite mailing liste u skladu s GDPR-om (Opća uredba o zaštiti podataka) najveći je izazov u današnjem email marketingu.
Bez obzira na sva ograničenja i danas postoji niz taktika kako potaknuti korisnike na prijavu na newsletter. Bilo da se radi o poticaju kroz popust, besplatne uzorke ili ekskluzivne sadržaje važno je stalno producirati zanimljiv i koristan sadržaj koji će sam od sebe generirati nove pretplatnike.
Jednom kada baza korisnika newslettera postane dovoljno velika potrebno je razmišljati o kvalitetnoj segmentaciji odnosno grupiranju korisnika sa sličnim obilježjima.
Pravilnim segmentiranjem mailing liste, moći ćete slati preciznije poruke svojim primateljima. Svaki newsletter će biti osmišljen s njihovim obilježjima po kojima su segmentirani.
Segmentiranjem baze korisnika povećati ćete stopu konverzije i prodaju, ali i zadovoljstvo vaših kupaca koji će dobivati upravo one poruke koje ih najviše zanimaju.
Idući korak nakon što smo sagradili bazu i napravili dobre segmente je email automatizacija. To je personalizirana komunikacija s svim potencijalnim i postojećim klijentima i kupcima.
Automatizacijom slanja newslettera možemo raditi jednostavne stvari poput čestitanja rođendana korisnicima uz slanje prigodnog simboličnog poklona do puno naprednijih kampanja koje će ovisiti o kupovnim navikama i ponašanju primatelja newslettera.
Bez obzira za koji oblik newsletter automatizacije se odlučite brzo će se vidjeti rezultati u povećanju prodaje i zadovoljstva korisnika.
Mjerenje email marketing kampanja i praćenje rezultata omogućava nam daljnju optimizaciju i poboljšavanje planiranih aktivnosti i poruka koje planiramo slati putem newslettera.
Osim toga, praćenjem rezultata ćemo znati točno koje poruke donose bolju prodaju, što naši korisnici žele te na kraju koliki je omjer uloženog i ostvarenog.
Email marketing je jedan od najmoćnijih alata digitalnog marketinga koji vam omogućuje slanje direktnih i personaliziranih poruka osobama koje su se pretplatile na vaš newsletter.
Možete ga koristiti za promoviranje, edukaciju, direktnu prodaju, upselling i cross-selling tehnike te druge aktivnosti marketinga.
Postoje brojne tehnike i taktike kako povećati broj pretplatnika na newsletter. Ono što je zajedničko svima je zamjena jedne koristi za drugu.
Korisnici su voljni dati svoj e-mail u zamjenu za nešto što smatraju jednako vrijednim. Nekima će to biti popust, nekima zanimljiva informacija, a nekima edukacija.
Učestalost slanja newslettera varira od industrije do industrije i najbolje je testirati kako bi vidjeli što najbolje odgovara vašoj ciljnoj publici.
Slanje jednom mjesečno pomaže da ostanete osobi u sjećanju, dva do tri puta mjesečno već pokazuje jaču povezanost, a jednom tjedno pokazuje pravu dosljednost.
Više od četiri puta mjesečno svakako nije preporučljivo, naročito ako ne postoji kvalitetan i relevantan sadržaj odnosno informacija koja se šalje.
Trošak email marketinga ima nekoliko komponenti. Prva i najveća je alat odnosno software za slanje mailova. Na tržištu postoji nekoliko opcija čija cijena varira od besplatnog do nekoliko desetaka eura mjesečno, ovisno o veličini baze pretplatnika i potrebnim opcijama. Baras Marketing vam može pomoći u odabiru najbolje opcije za vas.
Druge komponente su izrada sadržaja, dizajn i samo slanje newslettera. Trošak tih aktivnosti ovisi o kompleksnosti, a cijene možete provjeriti ovdje.