Content marketing i pisanje sadržaja za web

Sadržaj koji privlači pažnju i povećava prodaju

Dobar sadržaj osigurava vidljivost vašem brandu i gradi povjerenje prema potencijalnim kupcima. Prava poruka u pravom trenutku može pretvoriti promatrača u kupca.
Što radimo?

Pisanje sadržaje za oglase

Uspješan oglas počinje istraživanjem i copywritingom. Bez obzira o kojem se formatu oglasa radi ono što nas privlači u njemu je poruka, tekst koji nam komunicira taj oglas.

Dobar oglas će nam jednostavno, efektno i brzo prenijeti prednosti proizvoda kojeg oglašava. Dobar oglas će nam se urezati u pamćenje, loš ćemo zaboraviti nekoliko trenutaka kasnije.

Osmišljavanje i pisanje oglasa je proces istraživanja proizvoda i potencijalnih kupaca te pronalaženja zajedničkih osobina koje ih mogu emocionalno povezati. Dobar oglas pobudit će osjećaje kod ciljnih kupaca.

Pisanje sadržaje za oglase
Pisanje sadržaja za web

Pisanje sadržaja za web

Iz našeg iskustva, najveći izazov u projektima izrade novih web stranica je izrada tekstova optimiziranih za web. Često se dogodi da cijeli projekt izrade web stranice kasni baš zbog toga.

Usluga pisanja tekstova za web uključuje proces definiranja ciljne publike i njihovih potreba te kreiranje sadržaja koji će biti SEO optimizirani i dobro prihvaćeni od tražilica.

Osim web tekstova koji popunjavaju sadržaj standardnih web stranica poput naslovnice, kontakt i stranice koja piše o nama, posebnu pažnju pridajemo detaljnim opisima usluga i proizvoda koje web stranica prodaje.

Pisanje blogova

Blog se koristi u content marketing strategiji kao sadržaj koji će na zanimljiv način educirati ciljanu publiku o brandu, proizvodima i uslugama koje pruža.

Često, postojeći sadržaji web stranice nisu dostatni za značajno povećanje broja posjeta koje bi rezultiralo i povećanjem prodaje putem web stranice.

Korisnici tražeći rješenje za svoje probleme pretražuju internet upisujući u tražilicu različite pojmove koje mi možemo povezati s našim brandom i na redovnoj bazi imati novi, svježi i korisnicima zanimljivi sadržaj te tako privlačiti nove posjetitelje.

Pisanje blogova
Pisanje opisa proizvoda

Pisanje opisa proizvoda

Opisi proizvoda razlikuju webshop koji prodaje od onog koji ne prodaje, zato nemojte štedjeti i uložite u kvalitetno napisane opise.

Opisati proizvod na način da se istaknu sve njegove karakteristike i prednosti najzahtjevniji je dio izrade webshopa. Pogotovo ako se radi o trgovini s velikim brojem artikala.

Opis proizvoda mora biti iscrpan, ali ne preopširan. Mora pokazati karakteristike proizvoda, ali ne smije biti tehnički zahtjevan. I ono najvažnije, mora prodavati.

Pisanje objava za društvene mreže

Pisanje za društvene mreže može se čini jednostavno i lako. Kao da bi to mogao raditi bilo tko pa čak i susjedov nećak koji je eto stalno na internetu pa nek si zaradi nešto.

Nažalost, ovakve situacije nisu neobične i često završe katastrofom. Nekada i toliko da svi čuju za vas, ali ne na onaj način kako ste željeli.

Stoga, pisanje objava prepustite profesionalcima koji osim marketinga i gramatike znaju kako pisati objave koje će na pozitivan način zaokupiti pozornost vaših potencijalnih kupaca.

Pisanje objava za društvene mreže
Pisanje sadržaja za newsletter

Pisanje sadržaja za newsletter

Sadržaj za newsletter mora biti jednostavan. Cilj je u nekoliko rečenica predstaviti glavne prednosti onoga što želimo predstaviti primateljima.

Nepisano je pravilo jedan newsletter jedna tema, usluga ili proizvod. Veći broj informacija ili veći izbor proizvoda može samo ostvoriti šum u komunikaciji koji će dovesti do blokade odlučivanja.

Tekst newslettera treba biti dobro promišljen, strukturiran s jasnim pozivom na akciju.

Pisanje meta tagova

Meta tagovi su posebne oznake koje se koriste za pružanje strukturiranih meta podataka o web stranici.

Za SEO su posebno važni Title i Description meta tagovi putem kojih se naslov i kratki opis svake web stranice prikazuje na Google tražilici.

Dobro strukturirani i napisani meta tagovi povećavaju ranking i broj posjeta koji dolazi besplatno s Google tražilice.

Pisanje meta tagova
Digital PR

Digital PR

Digital PR je učinkovita taktika za povećanje online prisutnosti kroz plasiranje informacija i članaka na drugim relevantnim web stranicama i portalima.

Objavom plaćenih članaka sa sadržajem koji je prilagođen tom portalu, vaša tvrtka dobiva novi kanal putem kojeg dolazi do novih kupaca.

Pisanje objava i članaka za digital PR zahtjeva dobro poznavanje teme i ciljne publike. Rezultat mora biti tekst koji će potencijalnim čitateljima biti zanimljiv i edukativan s nekom dodanom vrijednosti, a u isto vrijeme mora više ili manje suptilno naglasiti brend i proizvod.

Pisanje ebookova

E-knjiga ili ebook je digitalna publikacija u kojoj brend može dati iscrpan uvid u područje u kojemu je stručan.

Najčešće se koristi za izradu detaljnih vodiča i uputa vezanih uz proizvod ili uslugu koji se prodaje.

Ebookovi se koriste i u email marketingu kao mamac s kojim ćete u zamjenu za ebook dobiti email adresu korisnika za povećanje svoje mailing liste.

Pisanje ebookova
Izrada infografika

Izrada infografika

Kako neki suhoparni niz informacija pretvoriti u sadržaj koji će čitateljima biti zanimljiv? Odgovor je infografika.

Infografika je grafičko rješenje koje na vizualan način prezentira određene informacije. Te informacije su često jako kompleksne pa infografika ima cilj brzo i na pregledan način objasniti tu informaciju

Za kvalitetnu infografiku potreban je izuzetan copywriter koji će tekstualni sadržaj sažeti u razumljive informacije te grafički dizajner koji će moći dodatno vizualizirati te informacije.

Što možete očekivati

Jača reputacija branda

Osobe koje pronađu odgovore na svoja pitanja, postaju puno veći potencijalni kupci. Sadržajem gradite brand i odnose prema postojećim i potencijalnim kupcima.

Bolja vidljivost na Google tražilici

Kvalitetan online sadržaj osigurava bolje pozicije na Google tražilici i povećava šansu da vas pronađe vaš idealni kupac.

Manja potreba za plaćenim oglasima

Sadržaj služi kao magnet koji privlači potencijalne kupce koji traže rješenje za svoje probleme pa je moguće smanjiti budžet za oglase s kojima vi tražite svoje idealne kupce.

Što kažu o nama

Jaki S.
vlasnik OPG-a
Kvalitetan sadržaj nam je omogućio da naša web stranica za prodaju maslinovog ulja rangira visoko na Google tražilici. Kupci nas pronalaze sami.
Dijana Z.
vlasnik krojačkog salona
Naša web stranica rangira kao top rezultat da sve ključne riječi vezane uz šivanje po mjeri zahvaljujući kvalitetnom sadržaju koji nam je napisao Baras Marketing.

Što dobivate

Sadržaj prilagođen čitateljima

Pišemo sadržaj za ljude. Analiziramo njihove potrebe i njihovo online ponašanje kako bi sadržajem odgovorili na njihova pitanja i probleme.

Optimiziran za web

Analiziramo ključne riječi koje ljudi upisuju u tražilicu kada traže određene proizvode i usluge te prilagođavamo tekstove prema tim riječima kako bi nas korisnici lakše pronašli.

Prilagođen svakom online kanalu

Sadržaj se prilagođava kanalu na koji se objavljuje. Bilo da su to članci za web, opisi proizvoda i usluga, objave za društvene mreže ili nešto drugo.

FAQ

Što je sadržajni marketing?

Sadržajni marketing (content marketing) je aktivnost digitalnog marketinga koja se usredotočuje na stvaranje korisnog, relevantnog i vrijednog sadržaja za vašu ciljanu publiku.

Primarni cilj ovog tipa sadržaja ne mora biti povećanje prodaje i često ne zvuči kao direktna promocija već se usredotočuje na davanje dodatne vrijednosti za čitatelja dok pozicionira vašu tvrtku kao korisnog, upućenog ili pouzdanog partnera.

Kako sadržajni marketing može koristiti mom poslovanju?

Najveća prednost sadržajnog marketinga je u tome da može poslužiti u različite svrhe. Ovisno o poslovnim i marketing ciljevima content marketing može raditi na povećanju svijesti o brandu, može educirati vaše potencijalne kupce, može povećati lojalnost postojećih kupaca, a svakako može biti u funkciji povećanja prometa web stranice i prihoda od tog besplatnog (organskog) prometa.

Koliko sadržaja bi trebala proizvoditi moja tvrtka?

Koliko novog sadržaja bi svaki biznis trebao producirati ovisi o samoj tvrtki, industriji u kojoj se nalazi, ciljanoj publici te postojećem stanju vezanom za sadržaj.

Nekima će biti dovoljno jedan do dva duža članka mjesečno, a neki će morati na dnevnoj bazi proizvoditi serije kratkih tekstova.

Ključ uspješnog content marketinga ne leži toliko u količini, koliko u kvalitetnom planiranju o čemu će se pisati i dosljednosti što se tiče redovnog produciranja sadržaja.

Koliko košta content marketing?

Iako postoji neki generalni dojam da je sadržajni marketing skup i ne daje brze rezultate u konačnici to je jedan od najpovoljnijih kanala digitalnog marketinga. Dobar web sadržaj dugoročno generira organski (besplatni) promet prema web stranici.

Osim toga, kvalitetan sadržaj educira i povezuje brand s ciljanom publikom pa donosi višestruku korist.

Sama cijena sadržaja naravno ovisi o tipu i količini sadržaja, ali cijene osnovne kartice teksta možete provjeriti u našem cjeniku.

Ako je vaš sadržaj dosadan i predvidljiv
Želim bolji
crossmenucheckmark-circle