Sadržajni marketing (content marketing) daje dodatnu vrijednost vašem poslovanju i dugoročno osigurava veće zadovoljstvo kupaca te veći promet web stranica.
. . .
Kvalitetan sadržaj je najvažniji aspekt i najveći izazov digitalnog marketinga.
Redovita produkcija zanimljivog, edukativnog i relevantnog sadržaja koji će poticati korisnike na kupovinu vašeg proizvoda kroz različite kanale digitalnog marketinga izazov je i za najveće kompanije.
Živimo u doba hiperprodukcije informacija i sadržaja. Sve više nas se bori za pažnju korisnika koja postaje sve kraća i površnija.
Naviknuti smo konzumirati sadržaj brzo i kratko, a beskonačni scroll i swipe stvaraju nam strah da ćemo nešto propustiti ako ne budemo dovoljno brzi.
Potrebna je prilagodba i kreiranje različitih sadržaja koji će odgovarati trenutnoj fazi u kojoj se nalazi naš potencijalni kupac u procesu odlučivanja o kupovini.
Content marketing je tu da strateški definira ponašanje kupca kroz te faze i odgonetne koje kanale koristi u kojem trenutku procesa odluke.
Nakon toga kreira poruke i sadržaje koji su prilagođeni tim potrebama i vodi osobu od potencijalnog kupca do zadovoljnog korisnika vaših usluga ili proizvoda.
Sadržajni marketing (content marketing) je aktivnost digitalnog marketinga koja se usredotočuje na stvaranje korisnog, relevantnog i vrijednog sadržaja za vašu ciljanu publiku.
Primarni cilj ovog tipa sadržaja ne mora biti povećanje prodaje i često ne zvuči kao direktna promocija već se usredotočuje na davanje dodatne vrijednosti za čitatelja dok pozicionira vašu tvrtku kao korisnog, upućenog ili pouzdanog partnera.
Najveća prednost sadržajnog marketinga je u tome da može poslužiti u različite svrhe. Ovisno o poslovnim i marketing ciljevima content marketing može raditi na povećanju svijesti o brandu, može educirati vaše potencijalne kupce, može povećati lojalnost postojećih kupaca, a svakako može biti u funkciji povećanja prometa web stranice i prihoda od tog besplatnog (organskog) prometa.
Koliko novog sadržaja bi svaki biznis trebao producirati ovisi o samoj tvrtki, industriji u kojoj se nalazi, ciljanoj publici te postojećem stanju vezanom za sadržaj.
Nekima će biti dovoljno jedan do dva duža članka mjesečno, a neki će morati na dnevnoj bazi proizvoditi serije kratkih tekstova.
Ključ uspješnog content marketinga ne leži toliko u količini, koliko u kvalitetnom planiranju o čemu će se pisati i dosljednosti što se tiče redovnog produciranja sadržaja.
Iako postoji neki generalni dojam da je sadržajni marketing skup i ne daje brze rezultate u konačnici to je jedan od najpovoljnijih kanala digitalnog marketinga. Dobar web sadržaj dugoročno generira organski (besplatni) promet prema web stranici.
Osim toga, kvalitetan sadržaj educira i povezuje brand s ciljanom publikom pa donosi višestruku korist.
Sama cijena sadržaja naravno ovisi o tipu i količini sadržaja, ali cijena osnovne kartice teksta počinje od oko 250 kn.