E-knjiga ili ebook je digitalna publikacija u kojoj brend može dati iscrpan uvid u područje u kojemu je stručan.
Najčešće se koristi za izradu detaljnih vodiča i uputa vezanih uz proizvod ili uslugu koji se prodaje.
Ebookovi se koriste i u email marketingu kao mamac s kojim ćete u zamjenu za ebook dobiti email adresu korisnika za povećanje svoje mailing liste.
Kako neki suhoparni niz informacija pretvoriti u sadržaj koji će čitateljima biti zanimljiv? Odgovor je infografika.
Infografika je grafičko rješenje koje na vizualan način prezentira određene informacije. Te informacije su često jako kompleksne pa infografika ima cilj brzo i na pregledan način objasniti tu informaciju
Za kvalitetnu infografiku potreban je izuzetan copywriter koji će tekstualni sadržaj sažeti u razumljive informacije te grafički dizajner koji će moći dodatno vizualizirati te informacije.
Sadržajni marketing (content marketing) je aktivnost digitalnog marketinga koja se usredotočuje na stvaranje korisnog, relevantnog i vrijednog sadržaja za vašu ciljanu publiku.
Primarni cilj ovog tipa sadržaja ne mora biti povećanje prodaje i često ne zvuči kao direktna promocija već se usredotočuje na davanje dodatne vrijednosti za čitatelja dok pozicionira vašu tvrtku kao korisnog, upućenog ili pouzdanog partnera.
Najveća prednost sadržajnog marketinga je u tome da može poslužiti u različite svrhe. Ovisno o poslovnim i marketing ciljevima content marketing može raditi na povećanju svijesti o brandu, može educirati vaše potencijalne kupce, može povećati lojalnost postojećih kupaca, a svakako može biti u funkciji povećanja prometa web stranice i prihoda od tog besplatnog (organskog) prometa.
Koliko novog sadržaja bi svaki biznis trebao producirati ovisi o samoj tvrtki, industriji u kojoj se nalazi, ciljanoj publici te postojećem stanju vezanom za sadržaj.
Nekima će biti dovoljno jedan do dva duža članka mjesečno, a neki će morati na dnevnoj bazi proizvoditi serije kratkih tekstova.
Ključ uspješnog content marketinga ne leži toliko u količini, koliko u kvalitetnom planiranju o čemu će se pisati i dosljednosti što se tiče redovnog produciranja sadržaja.
Iako postoji neki generalni dojam da je sadržajni marketing skup i ne daje brze rezultate u konačnici to je jedan od najpovoljnijih kanala digitalnog marketinga. Dobar web sadržaj dugoročno generira organski (besplatni) promet prema web stranici.
Osim toga, kvalitetan sadržaj educira i povezuje brand s ciljanom publikom pa donosi višestruku korist.
Sama cijena sadržaja naravno ovisi o tipu i količini sadržaja, ali cijene osnovne kartice teksta možete provjeriti u našem cjeniku.